امام خمینی (ره) والله اسلام تمامش سیاست است؛ ***** مقام معظم رهبری: به گفتار امام و کردار امام اهتمام بورزید ***** امام خمینی(ره): ان شاء الله ما اندوه دلمان را در وقت مناسب با انتقام از امریکا و آل سعود برطرف خواهیم ساخت و داغ و حسرت حلاوت این جنایت بزرگ را بر دلشان خواهیم نهاد 1367/4/29 ***** امام خمینی(رحمة الله علیه) : حکومت آل سعود، این وهابیهای پست بیخبر از خدا بسان خنجرند که همیشه از پشت در قلب مسلمانان فرو رفته‌اند 1366/5/12***** امام خمینی (ره) شهادت در راه خدا مسئله ای نیست که بشود با پیروزی در صحنه های نبرد مقایسه شود، مقام شهادت خود اوج بندگی و سیر و سلوک در عالم معنویت است ***** امام خمینی (ره): ما تابع امر خداییم، به همین دلیل طالب شهادتیم و تنها به همین دلیل است که زیر بار ذلت و بندگی غیر خدا نمی رویم ***** امام خمینی(ره) ”من برای آنکه شما جوانان شایسته ای هستید، علاقه دارم که جوانی خود را در راه خداوند و اسلام عزیز و جمهوری اسلامی صرف کنید تا سعادت هر دو جهان را دریابید.„ ***** حُسنُ الخلاقِ یُدِّرُ الرزاقَ وَ یونِسَ الرِّفاقَ؛ خوش اخلاقى روزى ها را زیاد مى کند و میان دوستان انس و الفت پدید مى آورد. «نهج الفصاحه، ح 781»***** امام خمینی(س) علم همراه تهذیبِ نفس است که انسان را به مقام انسانیت می رساند .هم در علم کوشا باشید و هم در عمل و هم در تهذیب اخلاق ***** بايد مسائل اسلامي حل بشود در اينجا و پياده بشود. بايد مستضعفين را حمايت بكنند، بايد مستضعفين تقويت بشوند حضرت امام خميني قدس سره الشريف صحیفه امام – جلد 6 – صفحه 461 ***** اهمیّت فضای مجازی به انداره ی انقلاب اسلامی است "مقام معظم رهبری" ***** آن کسی قلمش قلم انسانی است که از روی انصاف بنویسد. امام خمینی (ره) ***** همان طوري که در سابق عمل مي‌شد، روضه‌خواني بشود، مرثيه گفته بشود، شعر و نثر در فضايل اهل بيت و در مصائب آنها گفته بشود. حضرت امام خميني قدس سره الشريف صحيفه امام – جلد 15 – ص 332 ***** نگذاريد پيشكسوتان شهادت و خون در پيچ و خم زندگي روزمره خود به فراموشي سپرده شوند. حضرت امام خميني قدس سره الشريف صحيفه امام، ج 21، ص 93 ***** من در ميان شما باشم و يا نباشم، به همه شما وصيت و سفارش مي‌کنم که نگذاريد انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بيفتد. حضرت امام خميني قدس سره الشريف صحيفه امام، ج 21، ص 93 ***** پيامبر اسلام نيازي به مساجد اشرافي و مناره‌هاي تزئيناتي ندارد. پيامبر اسلام دنبال مجد و عظمت پيروان خود بوده است که متأسفانه با سياست‌هاي غلط حاکمان دست‌نشانده به خاک مذلت نشسته‌اند. حضرت امام خميني قدس سره الشريف صحيفه امام، ج 21، ص 80 ***** پيغمبر اسلام تمام عمرش در امور سياسي بود، تمام عمرش را صرف كرد در سياست اسلامي، و حكومت اسلامي تشكيل داد. حضرت امام خميني قدس سره الشريف صحيفه امام، ج 15، ص 11 ***** امام به همه فهماند که انسان کامل شدن، علی وار زیستن و تا نزدیکی مرزهای عصمت پیش رفتن افسانه نیست. مقام معظم رهبری ***** راه ما راه امام خمینی است و در این راه با همه قدرت و قاطعیت خود حرکت خواهیم کرد. مقام معظم رهبری


 

 

 

تاريخ انتشار: 18 مرداد 1401 ساعت 23:56:07
شام غریبان در دارالزهرا(س)؛
آیت‌الله سروش محلاتی: امنیت جمهوری اسلامی به برکت فداکاری شهدای عزیز است/ ای کاش آن روحیه، صفا، اخلاص و اعتقاد به درستی به نسل بعد منتقل می‌شد/ مبادا ما با خون شهدا تجارت کنیم/ اسلام هرگز اجازه سکوت در برابر ظالم را نمی‌دهد

آیت الله سروش محلاتی استاد حوزه علمیه گفت: امر به معروف و نهی از منکر سطوح مختلفی دارد اما آنچه که در سیره امام حسین(ع) اتفاق افتاد، مبنای حرکت حضرت بود و منجر به شهادت حضرت شد و واقعه کربلا اتفاق افتاد کدام نوع بود؟ در بیانات اباعبدالله(ع) هست و تحلیلی نیست که ما به نهضت امام حسین(ع) سنجاق کنیم. ما از یک طرف لباس سیاه را در عزای حسین بن علی(ع) به تن کرده ایم و از طرف دیگر فرهنگ اموی در تخطئه حسین بن علی(ع) را پذیرفتیم. فرهنگ بنی امیه به ذهن ما نفوذ پیدا کرد و آنها هیچ مشکلی با لباس سیاه و عزاداری ها نداشته اند و ندارند.

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه حکومت های فاسد و دیکتاتور بیش از همه نسبت به سرنوشت خودشان نگرانی دارند، گفت: امر به معروف و نهی از منکر سطوح مختلفی دارد اما آنچه که در سیره امام حسین(ع) اتفاق افتاد، مبنای حرکت حضرت بود و منجر به شهادت حضرت شد و واقعه کربلا اتفاق افتاد کدام نوع بود؟ در بیانات اباعبدالله(ع) هست و تحلیلی نیست که ما به نهضت امام حسین(ع) سنجاق کنیم. ما از یک طرف لباس سیاه را در عزای حسین بن علی(ع) به تن کرده ایم و از طرف دیگر فرهنگ اموی در تخطئه حسین بن علی(ع) را پذیرفتیم. فرهنگ بنی امیه به ذهن ما نفوذ پیدا کرد و آنها هیچ مشکلی با لباس سیاه و عزاداری ها نداشته اند و ندارند.

به گزارش خبرنگار جماران، آیت الله محمد سروش محلاتی در مراسم شام غریبان دارالزهرا(س) گفت: توجه نسبت به حرم امام حسین(ع) در طول تاریخ رو به افزایش بوده است تا امروز که عظمت حرم حضرت اباعبدالله الحسین(ع) برای همه ما روشن است. در عرض تکریم پیکر اباعبدالله(ع) که تکریم شد و می شود، پیام ها چه وضعی پیدا کرده و هم اینک در میان ما چه موقعیتی دارد؟ آیا همان اعتنا و اهتمامی که ما مردم نسبت به آن حرم، که محل پیکرها است، داریم، نسبت به پیام هایی صادر شده توسط آن حضرت وجود دارد؟ آیا حقیقت آن پیام ها مانده و در میان ما شناخته شده است یا آن پیام ها دچار تحریف و دگرگونی شده، یا به فراموشی سپرده شده است؟

استاد حوزه علمیه افزود: اولا توجه داشته باشید که بعد از واقعه عاشورا دو تحلیل متفاوت درباره این واقعه ارائه می شد. تحلیل اول مستند به بیانات خود امام حسین(ع) و تحلیل دوم مستند بود به آنچه دستگاه حکومت برای مردم ارائه می کرد. بین این دو از همان روز واقعه و حتی قبل از آن، کاملا تفاوت بود. اما آنچه که خود امام حسین(ع) به صراحت می فرمود در کلمات حضرت انعکاس پیدا کرده است. حضرت می فرمود جدّم خاتم انبیاء(ص) فرموده است که ما وظیفه داریم در برابر سلطان جائر مقاومت کنیم. ما این پیام ها را ضمیمه به نهضت نمی کنیم. در متن این نهضت و قیام این پیام ها وجود دارد و استخراج می شود.

وی یادآور شد: به ازای این حرکت که پیام ها را از متن واقعه می گیرد، یک حرکت دیگر برای تحریف این پیام ها به وجود آمد. این حرکت دوم از طرف دستگاه حکومت است که در برابر حسین بن علی(ع) قرار گرفته و هرگز نمی خواهد این پیام واقعی و حقیقی به گوش مردم برسد. اینجا تحریف ها، دروغ ها و فریب ها درباره این واقعه ارائه و به خورد مردم داده می شود. محور اصلی در آنچه که دستگاه حکومت جائر ارائه می کند این است که حسین بن علی(ع) علیه حکومت قیام و شورش کرد و قیام و شورش علیه حکومت به معنای بر هم زدن امنیت جامعه است و ایجاد هرج و مرج و ناامنی جرم بزرگی است و هرکس دست به چنین اقدامی بزند به عنوان اینکه اختلاف در جامعه اسلامی به وجود می آورد باید با او مقابله کرد.

حکومت های فاسد و دیکتاتور بیش از همه نسبت به سرنوشت خودشان نگرانی دارند

سروش محلاتی تأکید کرد: حکومت های فاسد و دیکتاتور بیش از همه نسبت به سرنوشت خودشان نگرانی دارند و از هر حرکت و نشست و برخاستی می ترسند. هنوز معاویه زنده بود و قیام امام حسین(ع) هم مطرح نبود که معاویه درباره ارتباطات امام حسین(ع) می گوید از فتنه بپرهیز؛ برای اینکه اختلاف به وجود نیاید همه باید تابع و تسلیم ما باشند. حضرت در پاسخ او فرمودند من فتنه گر هستم؟! نگران فتنه من هستی؟! من فتنه ای در این عالم بزرگ تر از حکومت تو سراغ ندارم. بعد حضرت فرمود اگر من بنا داشته باشم به میدان بیایم، می آیم.

وی ادامه داد: بعد از واقعه، کسانی که تحت تأثیر این تفکر اموی بودند همین تحلیل را به جامعه ارائه می دادند که حسین بن علی(ع) نظم جامعه و وحدت را بر هم زده است. می گفتند ما نمی گوییم یزید آدم خوبی بوده ولی نباید نظام اجتماعی را به هرج و مرج و بی نظمی تبدیل کرد. اینها حکومت نباید تضعیف شود و نتیجه این تضعیف برای دشمنان است و لذا هرچه در داخل می بینیم نباید چیزی بگوییم تا زبان خارجی ها دراز نشود. شوکت یزید را باید حفظ کرد که اقتدار همه مسلمانان به شوکت یزید است. همه فسادها و منکرات را فراموش کنید به این شوکت، عظمت و اقتدار سیاسی فکر کنید.

نگاه امام حسین(ع) می گوید شوکت دردی از مسلمانان و اسلام دوا نمی کند

استاد حوزه علمیه قم اظهار داشت: نگاه امام حسین(ع) می گوید شوکت دردی از مسلمانان و اسلام دوا نمی کند و حکومت باید مبتنی بر عدالت باشد. البته باید این شوکت و اقتدار را برای حفظ عدالت، حفظ کرد و در غیر این صورت حفظ نظام موضوعیت ندارد. ولی نگاه دوم می گوید ارزش اول برای ما اقتدار و حفظ این قدرت است. حسین بن علی(ع) هم کشته شود و زندان ها هم از افراد بی گناه پر شود، مشکلی نیست.

وی افزود: در فرهنگ تشیع، که ما افتخار می کنیم به این فرهنگ وابسته هستیم و از آن ارتزاق می کنیم، آیا جا به جایی بین این دو تعبیر اتفاق نیفتاده است؟! یعنی ما از نگاه امام حسین(ع) به نگاه معاویه نرسیده ایم؟! آیا ما نگفته ایم امر به معروف و نهی از منکر ارزش دارد اما این ارزش و تکلیف در سطح وظایفی است که مسلمانان نسبت به همدیگر دارند اما در سطح حکومت باید ملاحظه کرد تا تضعیف نظام اتفاق نیفتد؟! اگر شخصی مشکلی در پوشش و لباس داشته باشد یک منکر است و باید با او مقابله کرد ولی اگر احیانا منکرات در طبقات بالا اتفاق بیفتد، تکلیف این جامعه چه می شود؟ حرفی باید زد یا نباید زد؟ چیزی که در حرکت امام حسین(ع) است، امر به معروف و نهی از منکر حکمرانان بود.

سروش محلاتی تأکید کرد: امر به معروف و نهی از منکر سطوح مختلفی دارد اما آنچه که در سیره امام حسین(ع) اتفاق افتاد، مبنای حرکت حضرت بود و منجر به شهادت حضرت شد و واقعه کربلا اتفاق افتاد کدام نوع بود؟ در بیانات اباعبدالله(ع) هست و تحلیلی نیست که ما به نهضت امام حسین(ع) سنجاق کنیم. ما از یک طرف لباس سیاه را در عزای حسین بن علی(ع) به تن کرده ایم و از طرف دیگر فرهنگ اموی در تخطئه حسین بن علی(ع) را پذیرفتیم. فرهنگ بنی امیه به ذهن ما نفوذ پیدا کرد و آنها هیچ مشکلی با لباس سیاه و عزاداری ها نداشته اند و ندارند.

بین چیزی که اسلام و متفکرین اسلامی می گویند با چیزی که به ذهنیت عمومی جامعه القاء شده و می شود، فاصله است

وی افزود: در زمان صفویه و قاجاریه هم عزاداری امام حسین(ع) با قوّت برگزار می شد اما وقتی صحبت از این شد که ما ناچار هستیم بین «عدالت» یا «امنیت» یک گزینه را انتخاب کنیم، ما گفتیم از عدالت صرف نظر می کنیم تا امنیت را حفظ کنیم و معنایش این بود که چون ارزش اول برای ما امنیت است هر جنایتی اتفاق بیفتد باید لب فرو ببندیم چون اگر اعتراض کنیم هرج و مرج اتفاق می افتد. این پیام ها کاملا معکوس دریافت شده است.

استاد حوزه علمیه گفت: بین چیزی که اسلام و متفکرین اسلامی می گویند با چیزی که به ذهنیت عمومی جامعه القاء شده و می شود، فاصله است. یک سری آثار در دهه های اخیر به نام اسلام و دین نوشته شده که ممکن است تحت تأثیر فضا و سیاست باشد. من اینها را به عنوان منبع به شما معرفی نمی کنم. اما منابع قبلی که تحت تأثیر این هیجانات نیست. مثل المیزان علامه طباطبایی می گوید اسلام که روحش احیای حق و نابود کردن باطل است هرگز اجازه نمی دهد فرمانروایان ظالم که تظاهر به ظلم دارند سلطه پیدا کنند و اسلام هرگز اجازه سکوت در برابر آنها را نمی دهد.

وی افزود: امام حسین(ع) گفت اگر حقیقت اسلام نباشد، برای چه باید پوست را نگه داریم؟ پوست گردویی که مغز نداشته باشد را می سوزانند. در درک پیام نهضت امام حسین(ع) برخی از ما در برخی از ادوار تاریخی دچار این مشکل شده ایم که همان فکر بنی امیه که ایجاد نظم و حفظ ظاهر مهمتر است را در پس ذهنمان می پذیریم. برای کسی که امام حسین(ع) را پذیرفته و این تحلیل را هم می خواهد ضمیمه کند، یک تعارض است و باید فکری برای برون رفت از این تعارض داشته باشد.

سروش محلاتی با اشاره به اینکه قیام امام حسین(ع) خرده پیام هایی هم دارد، تصریح کرد: امام حسین(ع) خودش حرکت می کند و نیرو به کوفه اعزام نمی کند. مردم دعوت می کنند، او نیرو به شهرها مختلف اعزام نمی کند. صبح روز عاشورا که شمر پشت خیمه های امام حسین(ع) آمد و شروع به فحاشی کرد، حضرت فرمودند من شروع کننده به جنگ نیستم. باید تکلیف اینها معلوم شود که در منظومه فکری که از عاشورا داریم کجا قرار دارند.

وی تأکید کرد: تا حالا یک امام حسین(ع) و یک پرچم و خیمه داشته ایم که کل جامعه شیعی را پوشش می داد و همه مردم زیر این پرچم جمع می شدند. مشکل بعدی که دارد اتفاق می افتد این است که این پیام را تجزیه می کنیم و هرکسی برای خودش انتخاب و گروهی را سازمان دهی می کند و آنچه که باید وسیله الفت و نزدیکی ما شود، دارد زمینه های تفرقه اش به وجود می آید؛ و این یک خطر جدید است. ما بزرگانی داشته و داریم که نسبت به قصه امام حسین(ع) کوچک هستند و اگر هنری داشته باشند این است که قدمی در آن مسیر بردارند.

امروز امنیتی که جمهوری اسلامی دارد به برکت فداکاری شهدای عزیز است

استاد حوزه علمیه قم در بخش دیگری از سخنان خود گفت: امروز امنیتی که جمهوری اسلامی دارد به برکت فداکاری شهدای عزیز است و هرچه تجلیل بیشتر شود بهتر است، و ای کاش آن روحیه، صفا، اخلاص و اعتقادی که در این شهدای عزیز وجود داشت به درستی به نسل بعد منتقل می شد. ولی به معنای این نیست که خود شهید دارای مکتب فکری است؛ انسان بزرگواری است که بر اساس این مکتب عمل کرده است. برای شهید مدرس و شهید بهشتی کسی پایان نامه نمی نویسد ولی برای برخی شهدا ده ها پایان نامه حوزوی هست. ما داریم دچار یک توهم نسبت به این مسیر می شود. باید پیام امام حسین(ع) را گرفت و حرکت کرد. همه کسانی که در بارور شدن این پیام تلاش کرده اند را باید استفاده و تقدیر کرد ولی این شیوه درست است؟! من نمی دانم پایان این روش ها چیست؟ حقیقتی که شهدا از ما می خواهند این است؟!

وی تأکید کرد: شهدا علامت ها و تابلوهایی هستند که ما را در مسیر حسین بن علی(ع) هدایت می کنند. البته خود حسین بن علی(ع) هم یک مجاهد فی سبیل الله است و او هم نقشه ارائه می کند. مبادا ما با خون شهدا تجارت کنیم که این خطرناک ترین کار و اگر اتفاق بیفتد یک فاجعه است. نام، پیام و زندگی شهید مقدس است اما مقدس بودن به معنای این نیست که بر سر این ارزش ها معامله ای صورت بگیرد. همه ما دلداده این نظام هستیم و اگر کمترین خدشه ای بر آن وارد شود انگار بر قلب ما وارد شده و ما می خواهیم این نظام پاک و منزّه باشد، همان گونه که سربازان اولیه، رهبر و شهدایش چنین نیتی را در سر داشته اند.





  تعداد بازديدها: 1071


 
نظرات خوانندگان:
 

نظرات حاوي توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمي‌شود.

نام:
پست الکترونيک:
متن پيام:


 
آخرين اخبار و مطالب 
مهدی پازوکی اقتصاددان:
مشکل اقتصاد ایران، جهالت مدیران رانتی و کوته‌بین است / مدیران سازمان برنامه و بودجه فارغ التحصیل دانشگاه‌های درجه چندمند
در اطلاعیه‌ای اعلام شد؛
درهای اصلی بهشت زهرا(س) در شب‌های قدر باز است
دکتر حسن روحانی : جلسه با فرماندهان سپاه برای صلح و صفا بود
واکنش زاکانی به حصارکشی و تغییرات در پارک قیطریه؛ «حتما در پارک‌ها مسجد می‌سازیم،‌ مسجد خوب هم می‌سازیم»
انتقاد ناصر امانی به شهرداری تهران/ ساخت مسجد در بوستان قیطریه موجب تخریب شعائر اسلامی و بدبینی می‌شود
واکنش تند مهاجری به خبر ساخت مسجد در پارک قیطریه؛ نوعی لجاجت است
پسر نتانیاهو هم از فلسطین اشغالی مهاجرت کرد
امان‌الله قرائی‌مقدم:
کوچک‌شدن طبقه متوسط؛ مهم‌ترین تغییر اجتماعی سال ۱۴۰۲/ جامعه ایران دیگر یک جامعه سنتی نیست
مالیات بر ارزش افزوده رسما ۱۰ درصد شد
آیت‌الله مکارم شیرازی: حجاب از طرفی واجب است و از طرف دیگر، نباید خشونتی در کار باشد / دشمن اصرار دارد قم را آلوده کند تا بتواند نتیجه گیری کند / باید اصرار بر پاک سازی شهر داشته باشیم
سازمان بین‌المللی مهاجرت: «ایرانیان در فهرست بالاترین میزان مهاجرت غیرقانونی برای ورود به بریتانیا»
حکایت کیسه بادام و راهی که به جماران ختم می‌شد
با مشاهده قیمت این داروها مغزتان سوت می‌کشد؛ از ژن درمانی و پیری زودرس تا سرطان چشم
گزارش آیت الله ایازی درباره انجمن مباحثات قرآنی ۸ فروردین
نرخ جریمه در تخلفات حادثه‌ساز ۵ برابر شد
حجت الاسلام والمسلمین مجید انصاری:
کشور ما توان بزرگی دارد؛ چرا باید شرایط طوری باشد که نخبگان ما به فکر مهاجرت باشند؟/ تریبون‌های نماز جمعه به دنبال دامن زدن به خشم و کینه نباشند/ سه انتخابات اخیر نشان داد در لبه خطر ناامیدی و واگرایی اجتماعی هستیم
یادداشتی از: حجت الاسلام والمسلمین هادی سروش
تحریف در "برخوردِمومنانه"
روایت محمدجواد ظریف از آغاز روند آستانه درباره سوریه/ از دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی دستور دادند دکتر دهقان در نشست ها با روسیه و ترکیه شرکت نکند/ بخش نظامی ما از ابتکاری که ایران آغاز کرد، کنار گذاشته شد
امام(ره) چگونه از بزرگان استقبال می‌کردند؟
یادداشتی از: محمد مهاجری
آقای حداد! نقل چنار و پاجوش نیست

آرشیو همه مطالب


 
پربازديدها 
سردار مصطفی مولوی: آقا مهدی باکری و شهید کاظمی همیشه در خط مقدم می‌جنگیدند/ مهدی هیچ‌گاه اجازه نمی‌داد خاکریز جبهه به مسائل سیاسی آلوده شود/ لیدر جریان خالص‌سازی همه توان‌ش را برای تضعیف آقا مهدی به کار گرفت
باهتمام مهندس سعید رحیمی
امام خمینی (ره): من نگران اسلام هستم
دعاهای بعد از نمازهای واجب در ماه مبارک رمضان
با سخنرانی یادگار امام؛
مراسم تحویل سال نو در حرم امام خمینی(ره) برگزار می‌شود
واکنش علم الهدی به شرکت نکردن اکثریت در انتخابات: مراد از اکثریت، اکثریت متدین است نه اکثریت متمرد
اختصاصی:
خدیجه الکبری سلام الله علیها "پوستری آیینی از خانم شیرین نوشیروان"
پیام نوروزی مقام معظم رهبری به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳
در سخنرانی نوروزی ۱۴۰۳؛
رهبر معظم انقلاب: در گذشته کسانی بودند که از امکانات دولتی سوء استفاده کردند/ نباید اختلاف سلیقه و اختلاف سیاسی موجب نفرت پراکنی شود/ روز به روز جبهه مقاومت در غرب آسیا باید تقویت شود/ برای موفقیت از مشارکت مردم به معنای واقعی کلمه استفاده شود
مراسم آغاز سال 1403 در حرم مطهر امام خمینی(س)؛
سید حسن خمینی: از هرآنچه غیر خدا است، مأیوس شویم
اطلاعیه:
برگزاری مراسم تشییع و تدفین والده ی مرحومه ی اخوان تدریسی
پوستر:
برگزاری مراسم بزرگداشت مرحومه مغفوره حاجیه خانم اکرم السادات زارع (تدریسی)
اطلاعیه:
والده ی ماجده ی اخوان تدریسی دعوت حق را لبیک گفت
سردار رادان: تلخ است، اما دزدی به شغل تبدیل شده است
گزارش تصویری:
تجلیل از هنرمند گرافیست آقای علی اکبر میرزایی در استان لرستان
حجت الاسلام انصاریان : شیعه‌ای نباشید که مردم با شما از دین ببرند
بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه تهران پیرامون اخباری مبنی بر زمین‌خواری در محله ازگل: چگونه ممکن است بعد از هشدار رهبری، ائمه جمعه هنوز مشغول فعالیت‌ اقتصادی باشند؟! نهادهای نظارتی دقیقا مشغول چه فعالیتی هستند؟
پوستر:
اطلاعیه برگزاری مراسم سالروز ولادت با سعادت حضرت امام حسن (ع) در هیئت انصارالخمینی (ره)
حجت الاسلام والمسلمین فاضل میبدی:
بالای 50 درصد از مردم در انتخابات شرکت نکردند؛ این بی تفاوتی نیست، اعتراض است/ دولت و حاکمان این پیام را دریافت کنند/ اگر شورای نگهبان بخواهد با همین فرمان در انتخابات بعدی جلو برود، همدلی ایجاد نمی‌شود/ مخاطب سخنان رهبری مسئولان هستند
نامه ی رسیده
ابراز تشکر از اوژانس تهران
قائم مقام سازمان تبلیغات:
رویکرد‌های سلبی و تقابلی نه تنها در ترویج حجاب موثر نیست بلکه می‌تواند نتایج عکس داشته باشد / تبعیض اقتصادی به نارضایتی و بی‌اعتمادی مردم نسبت به نظام منجر می‌شود؛ این نارضایتی گاه به صورت بی‌حجابی و بدحجابی به عنوان نوعی اعتراض بروز پیدا می‌کند / استفاده از روش‌های قهری در برخورد با بدحجابی باعث شده تا برخی از افراد نسبت به حجاب و حکومت جمهوری اسلامی ایران دیدگاه منفی پیدا کنند


 
آمار بازديد از سايت 
تعداد بازدید امروز: 1904
تعداد بازدید دیروز: 38925
بازدید کل: 65627941
مشاهده آمار کامل
تمامي حقوق براي هيئت انصارالخميني (ره) محفوظ است.