02 فروردين 1396
لبخند علویخوب برای درمان سیفلیس هم رابط جنسی با ماده خر توسط اطبا تجویز می شود.\\\\r\\\\rبرای عفونت های زنانه دامن گرفتن روی دود فضله الاغ درمان مفیدی بوده و برخی نازایی ها را از طبق طب سنتی از بین می برد .\\\\r\\\\rتازه خمیر دندان ذغالی وارد بازار شده و برای آن تبلیغ می کنند و قیمت آن چندبرار خمیر دندان معمولیست .\\\\r\\\\rبسیاری از کرم های آرایشی و رژ لب ها را از جنین و اسپرم مردان درست می کنند و بانوان آن را به صورت و لب می مالند .\\\\r\\\\rموارد پزشکی از این دست بسیار است ولی توجه کنیم جواز مصرف به عنوان دارو تجویز عمومی نیست .\\\\r\\\\rسال گذشته سازمان بهداشت جهانی به مردم عربستان هشدار داد که در ماه رمضان ادرار شتر نخورید زیر اعتقاد عمومی اینه که باعث رفع بوی دهان در طول روز می شود.\\\\r\\\\rپس بین جواز دارویی و تجویز غذایی تفاوت وجود دارد.\\\\r\\\\rضمنا علاوه بر کتب شیعه در صحیح بخاری هم برای درمان بیمارانی که از یمن آمده بودند توسط رسول اکرم نوشیدن ادرار شتر تجویز شد.
28 فروردين 1395
عباسدرکل خوردن هرنوع ادرار و مدفوع هرحیوانی اعم از حلال گوشت و حرام گوشتی سندیت ندارد.حتی در کتبی که به زعم بعضی معتبرباشد.( احادیث از این دست، مبنی برخوردن ادرارومدفوع حیوانات در ردیف احادیث فاقد اعتبار هستند).دلیل آن اینکه ادرار و مدفوع حیوانات حاوی میکربهای بیشمار و مواد گندیده درون معده حیوان است و فاقد خاصیت غذائی برای بشر می باشد. والسلام علیکم ورحمة الله
20 مهر 1393
مهاجرسفارش مفاتیح به خوردن ادرار شتر!
*این ایرادی که در سایت ها از مفاتیح می گیرند در حاشیه ی آن (باقیات صالحات)، باب ششم است که در فهرست، عنوان «دواء تنگی نفس و سرفه» دارد. عبارت چنین است:
«بیست و یکم ـ در حدیث است که مفضل بخدمت حضرت صادق(ع) شکایت کرد از تنگی نفس و گفت: اندک راهی که می روم نفسم تنگ می گیرد و می نشینم. فرمود که: بول شتر بخور تا ساکن شود.»
درمان با ادرار شتر و حتی بدتر از آن، چه ایرادی دارد؟ اگر ادرار شتر برای درمان بیماری رنج آور آسم مفید باشد، کدام انسان عاقلی زیر بار خوردن آن نمی رود؟
گویا نویسنده ی مفاتیح حدیث زیر را خلاصه کرده. متن کامل روایت چنین است:
المفضّل: سَأَلتُ أبا عَبدِ اللّهِ(ع) قُلتُ: یَابنَ رَسولِ اللّهِ، إنَّهُ یُصیبُنی رَبوٌ شَدیدٌ إذا مَشَیتُ، حَتّى لَرُبَّما جَلَستُ فی مَسافَةٍ ما بَینَ داری ودارِکَ فی مَوضِعَینِ.
قالَ: یا مُفَضَّلُ، اشرَب لَهُ أبوالَ اللِّقاحِ.
قالَ: فَشَرِبتُ ذلِکَ فَمَسَحَ اللّهُ دائی. (طبّ الأئمّة، ص 103 و بحار الأنوار، ج 62، ص 182، ح 5)
مفضّل می گوید: از امام صادق(ع) پرسیدم: اى پسر پیامبر خدا! هنگام راه رفتن، نفس تنگىِ شدیدى مرا مى آزارد تا جایى که گاه در فاصله میان خانه ی خود و خانه ی شما، دوبار مى نشینم.
فرمود: اى مفضّل! براى این عارضه، ادرار شتر شیرده بخور.
من از آن خوردم و خداوند، بیمارى ام را زدود.
یک خاطره
یکی از روحانیون از قول آیت الله میرزا کاظم تبریزی قاروبی (درگذشت: 1374 ش) این خاطره را برایم نقل کرد: در سنین جوانی یا نوجوانی شخصی فضله ی گوسفند در کوچه و خیابان (در آن زمان) جمع می کرد. یک روز دیدم مثل خورشت روی پلو می ریزد و می خورد. از او در مورد علت این کارش پرسیدم. جواب داد: نوعی سردرد دارم که تنها درمان آن خوردن فضله ی گوسفند است و وقتی می خورم آرام می شوم.
29 دي 1392
تحقیر زنان رنجدیده در تاریخ ایران[...] درود بر شما در مورد سندیت نداشتن الزام شستن با گمیز , فرگرد ۹ وندیداد را نشان دادم و همان رفتاری که برای مرد امده برای زن هم امده و تفاوتی قایل نیستند . خیلی چیزهای دیگر هم سپند هستند علاوه بر گاو ! مثلا خود گوسپند در واژه به چم گو ( گاو ) + سپند ( مقدس ) = گاو مقدس حال گاو چون نخستین افرینش اورمزد است , دلیل نمیشود . در باب خاکستر هم باید بدانید گذشتگان از ان به جای صابون استفاده میکردند . اصلا یکی از دلایلی که در ایران باستان بیماری های کشنده , همه گیر نمیشد هم استفاده از همین موارد بوده است . دستشویی رفتن بحثی دیگر است و مکان خاصی دارد . اسناد شلاق زدن را همان وندیداد را میفرمایید ? بند انرا ذکر میکنید ? در باب خواص دارویی هم بنده قصدم ثابت کردن این موضوع بود .. در کتب سنی ها نیز این مورد ذکر شده است .فواید نوشیدن ادرار شتر در کتب وهابیت! [...]
27 شهريور 1392
امیردر کتب حدیثی شیعه از ائمه نقل شده که ادرار شتر و گاو خوب است.
حر عاملی صاحب کتاب وسائل الشیعه، بابی دارد با عنوان مجوز خوردن شاش شتر و گاو و گوسفند....(1)
خوردن ادرای حیوانی که گوشتش حلال است اشکالی ندارد(2)
ادرار شتر از شیرش بهتر است (به رغم اینکه) الله در شیرش شفاء قرار داده است.(3)
ادرار شتر شفای هر دردی است و برای غسل بدن هم مناسب است.(4)
کلینی در اصول کافی/جزء/ص57 بابی دارد با همین عنوان(5)
خرید و فروش و نوشیدن بول برخی از چارپایان، به ویژه شتر به دلیل مستندات روایی و خواص دارویی آن جایز بوده است تا آنجا که در برخی روایات بول شتر را از شیرش سودمندتر دانسته اند.(3)
حیله المتقین
علی ابن ابی طالب: شیر گاو دوا باشند و شاش شتر بهتر از شیر آنست. آسمان و جهان/ ترجمه كتاب السماء و العالم/ بحارالانوار ، مجلسی/ مترجم: محمد باقر كمرهاى، ناشر: اسلامیه، تهران/ جلد6.
همچنین مجلسی در بحار الانوار حدیثی را از علی ابن ابی طالب نقل میکند که ادرار شتر از شیرش بهتر است(6)
(1) باب جواز شرب ابوال الابل و البقر و الغنم و لعابها و الاستشفا بابوالها و بآلبانها
(2) وسائل الشیعه حدیث شماره (31363): .... لاباس ببول ما اكل لحمه.
(3) وسائل الشیعه حدیث شماره (31364): .....ابوال الابل خيرٌ من البانها و يجعل الله الشفاء فی البانها.
(4) وسائل الشیعه حدیث شماره (31367): .....فيه شفاء من كل داء وعاهه فیالجسد و هو ينقی البدن يخرج درنه و يغسله غسلا.
(5) باب "ابوال الدواب و اوراثها"
(6) بحار الأنوار/جلد 63 / ص103....سمعت أبا الحسن(ع)يقول:
ابوال الابل خير من البانها و يجعل الله الشفاء فی البانها.
نظرات حاوي توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نميشود.