امام خمینی (ره) والله اسلام تمامش سیاست است؛ ***** مقام معظم رهبری: به گفتار امام و کردار امام اهتمام بورزید ***** امام خمینی(ره): ان شاء الله ما اندوه دلمان را در وقت مناسب با انتقام از امریکا و آل سعود برطرف خواهیم ساخت و داغ و حسرت حلاوت این جنایت بزرگ را بر دلشان خواهیم نهاد 1367/4/29 ***** امام خمینی(رحمة الله علیه) : حکومت آل سعود، این وهابیهای پست بیخبر از خدا بسان خنجرند که همیشه از پشت در قلب مسلمانان فرو رفته‌اند 1366/5/12***** امام خمینی (ره) شهادت در راه خدا مسئله ای نیست که بشود با پیروزی در صحنه های نبرد مقایسه شود، مقام شهادت خود اوج بندگی و سیر و سلوک در عالم معنویت است ***** امام خمینی (ره): ما تابع امر خداییم، به همین دلیل طالب شهادتیم و تنها به همین دلیل است که زیر بار ذلت و بندگی غیر خدا نمی رویم ***** امام خمینی(ره) ”من برای آنکه شما جوانان شایسته ای هستید، علاقه دارم که جوانی خود را در راه خداوند و اسلام عزیز و جمهوری اسلامی صرف کنید تا سعادت هر دو جهان را دریابید.„ ***** حُسنُ الخلاقِ یُدِّرُ الرزاقَ وَ یونِسَ الرِّفاقَ؛ خوش اخلاقى روزى ها را زیاد مى کند و میان دوستان انس و الفت پدید مى آورد. «نهج الفصاحه، ح 781»***** امام خمینی(س) علم همراه تهذیبِ نفس است که انسان را به مقام انسانیت می رساند .هم در علم کوشا باشید و هم در عمل و هم در تهذیب اخلاق ***** بايد مسائل اسلامي حل بشود در اينجا و پياده بشود. بايد مستضعفين را حمايت بكنند، بايد مستضعفين تقويت بشوند حضرت امام خميني قدس سره الشريف صحیفه امام – جلد 6 – صفحه 461 ***** اهمیّت فضای مجازی به انداره ی انقلاب اسلامی است "مقام معظم رهبری" ***** آن کسی قلمش قلم انسانی است که از روی انصاف بنویسد. امام خمینی (ره) ***** همان طوري که در سابق عمل مي‌شد، روضه‌خواني بشود، مرثيه گفته بشود، شعر و نثر در فضايل اهل بيت و در مصائب آنها گفته بشود. حضرت امام خميني قدس سره الشريف صحيفه امام – جلد 15 – ص 332 ***** نگذاريد پيشكسوتان شهادت و خون در پيچ و خم زندگي روزمره خود به فراموشي سپرده شوند. حضرت امام خميني قدس سره الشريف صحيفه امام، ج 21، ص 93 ***** من در ميان شما باشم و يا نباشم، به همه شما وصيت و سفارش مي‌کنم که نگذاريد انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بيفتد. حضرت امام خميني قدس سره الشريف صحيفه امام، ج 21، ص 93 ***** پيامبر اسلام نيازي به مساجد اشرافي و مناره‌هاي تزئيناتي ندارد. پيامبر اسلام دنبال مجد و عظمت پيروان خود بوده است که متأسفانه با سياست‌هاي غلط حاکمان دست‌نشانده به خاک مذلت نشسته‌اند. حضرت امام خميني قدس سره الشريف صحيفه امام، ج 21، ص 80 ***** پيغمبر اسلام تمام عمرش در امور سياسي بود، تمام عمرش را صرف كرد در سياست اسلامي، و حكومت اسلامي تشكيل داد. حضرت امام خميني قدس سره الشريف صحيفه امام، ج 15، ص 11 ***** امام به همه فهماند که انسان کامل شدن، علی وار زیستن و تا نزدیکی مرزهای عصمت پیش رفتن افسانه نیست. مقام معظم رهبری ***** راه ما راه امام خمینی است و در این راه با همه قدرت و قاطعیت خود حرکت خواهیم کرد. مقام معظم رهبری


 

 

 

تاريخ انتشار: 23 دي 1401 ساعت 18:34:52
همزمان با میلاد حضرت زهرا (س) و امام خمینی (ره)؛
هفته فرهنگی «بر آستان آفتاب» در بیت تاریخی امام افتتاح شد/پیام آیت‌الله‌العظمی جوادی آملی: تا اتحاد نباشد کشور روی امنیت را نمی بیند/ رئیس موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی: با نسل امروز نمی‌توان از موضع بالا صحبت کرد

هفته فرهنگی بر آستان آفتاب صبح امروز همزمان با سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و امام خمینی (ره) در بیت تاریخی امام افتتاح شد.

به گزارش جماران؛ هفته فرهنگی بر آستان آفتاب امروز جمعه با حضور جمعی از چهره های ملی، هنرمندان و تشکل های فرهنگی و هنری در شهر خمین برگزار شد. 

آیت الله دری نجف آبادی، خانم دکتر طباطبایی، حجت الاسلام والمسلمین کمساری، استاندار استان مرکزی، و مسئولان شهر خمین از جمله مهمانان مراسم بودند.

در ابتدای این مراسم پیام ویژه آیت الله العظمی جوادی آملی پخش شد. 

آیت الله العظمی جوادی آملی ضمن تبریک ولادت حضرت زهرا گفت: بحث هایی که در سنوات قبل درباره حضرت زهرا نقل می شد مربوط به خطبه فدکیه و برخی بیانات ایشان است. اما این بار به مباهله می پردازیم. این مباهله را جز ادب و انسانیت و محبت و عاطفه چیزی اداره نمی کند.

او با تاکید بر وحدت و اتحاد در جامعه گفت: تا اتحاد نباشد کشور روی امنیت را نمی بیند در این اتفاق حضور حضرت زهرا و حسنین صرفا برای امین گفتن نیست بلکه در این دعا سهیم هستند و چون کاری را بدون اذن خدا انجام نمی دهند. اینها به خدا می گویند توفیق به ما بده اگر اینها به بیراهه رفته اند و لعنت خداوند باید بر آنجا جاری شود، این لعنت به دست ما انجام شود. 

آیت الله العظمی جوادی آملی گفت: خداوند به ما عطا کنند لعنت را به مخالفان وحدت و اتحاد و صلح و امنیت را قرار دهیم حضرت زهرا به جایی رسیده است که به خداوند می فرماید من خلیفه شما شوم و به اجازه شما لعنت کسی را بر شما وارد کنم. این جا دو عنصر محوری است اختلاف و اتحاد حرف اول را در شقاوت و سعادت ملت ها می زند. 

در ادامه مراسم حجت الاسلام رضوی مسئول بیت امام و نمایندگی موسسه تنظیم و نشر آثار امام در خمین ضمن عرض خیر مقدم به حاضران  گفت: این رویداد بسیار عظیم است و چند ماه است که برای آن زحمت کشیده شده است و از همه عزیزانی که برای این مراسم زحمت کشیده اند کمال تشکر را دارم.

گفتنی است در حاشیه هفته فرهنگی خمین ، در بیت امام روزانه فیلم های روز سینمای ایران هر روز سه بار اکران خواهد شد و شهروندان خمینی می توانند به صورت رایگان به تماشای فیلم های سینمای روز ایران بنشینند.

در ادامه این مراسم آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی امام جمعه اراک و نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ‌‌گفت: بیت مکرم امام را مزین فرمودید و خداوند به شما خیر بدهد. از میهمانانی که از استان مرکزی و قم و تهران و به خصوص خواهر بزرگوار همسر حاج احمد آقا تشکر می کنم که قدم به چشم ما نهادند و به این مراسم تشریف آوردند. من  سالی چند بار به بیت شریف امام در خمین از جمله 12 بهمن به می آیم . این هفته هم همایش ائمه جمعه را در این جا برگزار خواهیم کرد. 

او با اشاره به برنامه ریزی ها برای برگزاری هفته فرهنگی خمین اشاره کرد و گفت: خمین جایگاه پیر خمین و روح خدا و بنیان گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی و شجره طیبه امامت و ولایت و احیاگر فرهنگ اهل بیت و بسیار گرانقدر است. این جا قبله گاه ارباب معرفت است و در مرحله قبل که بزرگداشت پدر امام را برگزار کردیم. هم بسیار با عظمت برگزار شد .

امام جمعه اراک در ادامه گفت: تاریخ 200 ساله گذشته این خاندان مکرم که شاخه ای از شجره طیبیه فاطمیه است، همه مایه افتخار است و امت بزرگ اسلام و جبهه مقاومت افتخاراتی که در شصت سال گذشته نصیبش شده است از سال 41 تا امروز همه این برکات به لطف امام است. شخصیت و عظمت و آثار و شاگردان و فقاهت و تحجد امام و عرفان و فقه اش بسیار عمیق است و واقعا اگر امام و سایر بزرگواران روحانیت در صد سال گذشته مثل شیخ عبدالکریم حائری و امام و علامه طباطبایی و خانواده صدر نبودند این معارف در هیچ کجای دنیا پیدا نمی شد. برکات این بزرگان ویژه است. 

او با اشاره حوادث اخیر و معترضان گفت: دنبال چه می گردید ابتذال غرب را به رخ می کشید و اغتشاش می کنید این ملت در دانشگاه علوی و فاطمی معارف الهی ادعیه کمیل و رجبیه و شعبانیه را آموخته است و حقیقتی فراتر از این برنامه های لغو و باطل و مسخ کننده انسان و انسانیت فراگرفته است. امام حیات طیبه را به ما آموخته و ما باید قدر این را بدانیم. مجلس و دولت و قوه قضائیه نباید سهل انگاری کنند و این گنجینه را پاس بدارند. امام این گنجینه را گشود و از این گنجینه شهید سلیمانی ها در آمدند. امام این راه را آموخت و راه عزت و شرف را به ما آموخت و ما حیات طیبه را از امام یاد گرفتیم.

دری نجف آبادی با بیان این که «امام با انقلاب و جمهوری اسلامی و قانون اساسی و ولایت فقیه اش این راه را ترسیم کرد و این راه با وجود نورانی مقام معظم رهبری ادامه دارد.» افزود: در حوادث اخیر غصه می خوردم که کفران نعمت می کنیم و امیدوارم آنها که لغزش داشتند و خطا کردند به دامان ملت برگردند. اگر تقصیری داریم از همه عذرخواهی می کنیم. تبلیغات امروز منفی است و به مقدسات توهین می شود در حالی که باید بدانیم ارزش های اسلامی در جهان امروز در امام خلاصه شده است و باید راه امام را دنبال کنیم

رئیس موسسه تنظیم و نشر آثار امام: با نسل امروز نمی توان از موضع بالا صحبت کرد

در ادامه مراسم، مدیر موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی با بیان این اعتقاد که «اندیشه امام درمانگر دردهای امروز جامعه است» گفت: باید نسل امروز را در این زمینه اقناع کرد. با نسل امروز نمی توان از موضع بالا صحبت کرد باید آنها را اقناع کرد.

حجت الاسلام کمساری – مدیر موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) – با خوشآمدگویی به حاضران و تبریک میلاد حضرت زهرا و ولادت حضرت امام گفت: امیدوارم این روز با برکت برای ما موجب خیر و برکت باشد. بنده حامل سلام گرم یادگار امام هستم ایشان علاقه داشتند که تشریف بیاورند اما به دلیل تراکم کارها ایشان نتوانستند تشریف بیاورند.

او افزود: میدانید که مراجعه ما به شخصیت های گذشته و تاریخی از دو منظر صورت می گیرد گاهی ما به شخصیت ها و بزرگان تاریخ از منظر یک فعالیت علمی و پژوهشی نگاه می کنیم و به سراغ شخصیت های تاریخی می رویم تا با آنها آشنا شویم کاهی هم مراجعه ما به گذشتگان برای این است که از آرا و اندیشه ها و راهکارهای های آنها استفاده کنیم و حکمت های نهفته در سیره عملی آنها را پیدا کنیم. اگر مراجعه ما از سنخ اول باشد پژوهشی است و اما در سنخ دوم مراجعه متفاوت تر است. 

کمساری ادامه داد: از منظر دوم، شخصیت مورد مراجعه ما صرفا تاریخی نیست بلکه تاریخ ساز و جریان ساز است و آرای او مانند دوا و درمان و راهکار ماست. به گمان ما مراجعه به ما برای دریافت حکمت است و ما از اندیشه ها و راهکارها و مدل حکمرانی او و سبک زندگی اش در ابعاد مختلف الگو برداریم و به کار ببریم از این منظر امام یک تاریخ ساز است و محصور در زمان و مکان خاصی نیست. 

او ادامه داد: ما باید نگاهمان به امام این طور باشد که درمان درد های ما است همچنان که در سال 41 و 42 نسخه ای که از سوی امام ارائه شد دوای دردها بود امام به مطالبه و نیازهای تاریخی مردم در قرون متمادی پاسخ راهبردی و عملی ارائه کرده است و به همین دلیل مردم در زمان انقلاب به او اقبال کردند و از او استقبال کرد و به دنبال او حرکت کرد و مردم بر سر آرمان های امام جانفشانی کردند. 

ما اگر فکر می کنیم که با صرف ابراز علاقه و احساسات عاطفی می توانیم اندیشه امام را به نسل بعد منقتل کنیم اشتباه کرده ایم همچنان که نسل گذشته این دوا را در امام دید نسل جدید هم اگر این را ببیند آن را دنبال می کند. صرف علاقه به امام نمی تواند او را زنده نگه دارد. 

او افزود: باید ببینیم امام چه درمانی برای دردهای تاریخی آن دوره ارائه کرد که مردم از او استقبال کردند. درد مردم در آن زمان استبدادزدگی و وابستگی و واپسگرایی و انزوای دین بود. رنجی که دین از دو قرائت واپسگرا و لیبرالیستی می برد در درمان امام قابل برطرف شدن بود اگر این دردها که محدود به دوره خاصی نیست درمان ارائه شده از سوی امام را به نسل امروز نتقل کنیم مردم استقبال خواهند کرد. 

کمساری ادامه داد: امام مانند یک طبیب درد را شناخت و هم راهکار درمان آن را ارائه کرد. و آن شد که دیدیم و رستاخیزی که در جان ملت های ما به وجود آمد. امام باید به عنوان یک احیاگر و منجی معرفی شود. اگر از نظرگاه رهبر معظم انقلاب به امام نگاه کنیم ایشان امام را درمانگر و طبیب می دانند. امام از منظر ایشان قطب نماست و این فرمایش که "امام نه امام دیروز که امام امروز و فردا هم هست" و انگشت اشاره ایشان همچنان راهگشا است. امام شاخص و قطب نما است و انقلابی بودن بر اساس اندیشه امام معنا می یابد. بدون حرکت در مسیر امام یک ادعای واهی بییش نیست. اگر به امام این طور نگاه کنیم امام تاریخ ساز خواهد بود و برای این کار باید فعالیت کرد و باید بدانیم که راه نجات امروز کشور ما همان راه امام است و همان که دیروز کشور ما را به اوج و اعتلا رساند امروز هم همان نسخه جواد می ود. 

او با تاکید بر این که «با نسل امروز نمی توان از موضع بالا صحبت کرد بلکه باید اقنایی صحبت کرد و از زبان قابل فهم استفاده کرد و زبانی که مورد پذیرش جوانان باشد.» به هفته فرهنگی بر آستان آفتاب اشاره کرد و گفت: برگزاری هفته فرهنگی از اقداماتی از این سنخ است و موسسه تنظیم و نشر آثار در رویکرد جدید خود به این سمت می رود که در بحث آشنایی مردم با اندیشه های امام با راهکارهای هنری فرهنگی و ترویجی این برنامه ها را ارائه دهد و ما از این به بعد به فضل الهی برنامه هایی از این دست را در سراسر کشور پیش رو داریم . و از همه اصحاب هنر و رسانه کمک می خواهم که ما را در انجام این ماموریت کمک کنند.

فاطمه طباطبایی: امام به نماز اول وقت اهمیت بسیار می داد

فاطمه طباطبایی در همایش «بر آستان آفتاب» ضمن تقدیر و تشکر از برگزار کنندگان این هفته فرهنگی، در توصیف سیره امام گفت که امام به نماز اول وقت اهمیت بسیار می داد و می گفت که برنامه هایتان را طوری تنظیم کنید که به نماز اول وقت برسیدفاطمه طباطبایی همسر سیداحمد خمینی و عروس حضرت امام در سخنان کوتاهی به نقل خاطره ای از مرحوم سیداحمد آقا یادگار امام پرداخت و گفت: وقتی امام عزیز رحلت کردند خیلی دوستان و شیفتگان امام به دیدن محل زندگی امام می آمدند و هر کدام از ما هم خدمت می رسیدیم. یکی از افراد مرحوم حاج عیسی جعفری و زنده یاد سیداحمد آقای خمینی بودند حاج احمد می گفت من و حاج عیسی سخنرانی کردن را باهم شروع کردیم ولی حاج عیسی جهانی شد. 

او در ادامه به سیره امام خمینی در اهمیت دادن به نماز اشاره کرد و گفت: امام تاکید و توجه به نماز داشت و دو کتاب درباره نماز نوشته است که اهمیت آن را نشان می دهد. او در کتاب مصباح الهدایه و شرح دعای سحر که قبل از درک محضر استادشان یعنی آقای شاه آبادی آنها را نوشته است و نشان می دهد که امام از قبل با عرفان آشنایی داشت در مصباح الهدایه وقتی از مقام انسان کامل صحبت می کنند می فرمایند که ارمغان معراج پیامبر نماز بود و با نماز انسان از حیوانیت به انسانیت وارد می شود و صورت انسانی به خود می گیرد. در واقع، آنچه ما را از حیوانات در ملکوت مجزا می کند نماز است. تنها عبادتی که در هیچ شرایطی از انسان ساقط نمی شود نماز است.

او افزود:  امام روی نماز اول وقت تاکید داشتند به یاد دارم زمانی که از بیرون به خانه آمدم از من درباره نماز پرسیدند که گفتم می خواهم بخوانم ایشان پرسید چرا اول وقت نخواندی گفتم بیرون بودم و کار داشتم که گفت اگر به نماز اهمیت بدهی کارهایت را طوری تنظیم می کنی که به نماز اول وقت برسی. ایشان بر اهمیت به نماز تاکید فراوان داشتند. اگر می توانید کتاب های امام درباره نماز را بخوانید و بدانید که اگر می خواهید به کمال برسید آن را در نماز به دست می آورید. امام می فرمود اسفار اربعه در یک رکعت نماز خلاصه می شود.

استاندار استان مرکزی: امام در راس شخصیت های اسطوره ای استان است

استاندار استان مرکزی: حضرت امام در راس شخصیت های اسطوره ای استان است که میتوان با آنها هویت جامعه را ساخت. 

مخلص الائمه – استاندار استان مرکزی – در این مراسم گفت: ما معتقدیم هر موجودیت زنده انسانی دو شاکله دارد یکی شاکله جسمی و یکی هم معنوی. در مورد موجودیت زنده انسانی بزرگی به نام جامعه به آن شاکله معنوی می گوییم هویت و معتقدیم تا وقتی آن شاکله معنوی برپا و استوار باشد هر اندازه که آن شاکله جسمی آسیب دیده باشد چون شاکله معنوی استوار است آن موجودیت زنده حتما مقتدر و با یک مسیر روشنی برای پیشرفت و حرکت می تواند تلاش کند. 

یک جامعه اگر مشکلات و مسائل متعددی در پیش پای خود داشته باشد اما هویتش برقرار باشد آن جامعه مقتدر است و می تواند مسیر را ادامه دهد. ما معتقدیم مولفه های متعددی می توانند نظام هویتی جامعه را تقویت کنند و آن را مقتدر نگه دارند. در راس این مولفه ها مفاخر و مشاهیر و شخصیت های بزرگ و اسطوره ها و بزرگانی هستند که جزء مهمی از این هویت را تشکیل می دهند و ما مفتخریم که استان مرکزی مهد اسطوره هایی هست که هر کدام می تواند یک مجموعه هویتی را بسازند و در راس آنها حضرت امام است و نظامی را برپا کردند که بر خلاف همه انقلاب های معاصر و غیرمعاصر جهان توانست وارد چهل واره دوم خود شود در حالی که سایر انقلاب ها به دهه سوم خود هم نرسیدند.

او با اشاره به تقارن میلاد امام خمینی با ولادت حضرت زهرا گفت: تقدیر این بود که این سلاله پاک حضرت زهرا زادروز ولادتش همزمان با جده خود شود و این افتخار نصیب شهر خمین و شهر استان مرزی باشد که بتوانیم با برنامه مفصل و پرباری که امسال با محوریت موسسه تنظیم شده و از امروز آغاز شد بتوانیم در روز ولادت این دردانه هستی خمین را کانون توجه همه رسانه ها و توده مردم کنیم و در قالب این هفته فرهنگی محتواهای غنی از این محیط پرفضیلت صادر شود. 

استاندار استان مرکزی با اشاره به ولادت حضرت زهرا گفت: روز بسیار پرفضیلتی است و یک دانشمند مسیحی لبنانی هست به استاد سلیمان الکتانی که خود را مسیحی محمدی می نامید او 9 کتاب در وصف اهل بیت نوشته است یک کتاب در وصف فاطمه زهرا دارند به نام فاطمه "زهرا شمشیر و زهی در نیام". که برنده جوایز ادبی شده است و جالب است که مقدمه این کتاب را شخصیت کم نظیر تاریخ معاصر «سیدموسی صدر» را نوشته اند استاد کتانی می گوید اگر همه فضیلت های انسانی، اخلاقی و معنوی و مقدسات در یک شخص جمع شود آ« شخص فاطمه زهرا است.

او در پایان گفت: این هفته فرهنگی فرصت مناسبی است برای خمین است که بتواند از این ظرفیت استفاده کند و نظام هویتی خود را شکل دهد امروز جامعه به شدت به این هویت نیاز دارد.

حاشیه های مراسم:

- در مراسم افتتاحیه هفته فرهنگی «بر آستان آفتاب» فیلم هایی از امام برای اولین بار به نمایش درآمد که توسط عروس ایشان فیلم برداری شده بود. 

- همچنین از سوی سرکار خانم فاطمه طباطبایی چهار عکس منتشر نشده از امام به گالری این هفته فرهنگی ارائه شد که به نمایش در آید. 

- در این مراسم دو کلیپ تهیه شده از سوی موسسه تنظیم و نشر آثار امام درباره هفته فرهنگی و نیز امام به نمایش در آمد. 

- یک گروه هنری هم در این مراسم به هنرنمایی در یک موسیقی سنتی با موضوع امام پرداختند.

- در این مراسم از مادران و همسران شهیدان مصطفی و علیمحمد ایلخانی، شهید مهدی معماری، شهید محمدرضا بزرگی، شهید علی ترابی، شهید علی کمانی، شهید علی محمد نظری و شهید هاشمی و نیز همسر شهید مرتضی براتی با ارائه یک اثر هنری (پرتره امام از استاد ول بیگی) تقدیر و تشکر شد. 

- همزمان با افتتاحیه هفته فرهنگی، نمایشگاه های متعددی در زمینه های مختلف آغاز به کار کردند. 

- با توجه به این که در یک هفته پیش رو در سالن آمفی تئاتر بیت امام هر روز نمایش رایگان فیلم های سینمایی روز را خواهیم داشت یک کلیپ از فیلم های مورد نظر در انتهای مراسم به نمایش در آمد.





  تعداد بازديدها: 1058


 
نظرات خوانندگان:
 

نظرات حاوي توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمي‌شود.

نام:
پست الکترونيک:
متن پيام:


 
آخرين اخبار و مطالب 
مهدی پازوکی اقتصاددان:
مشکل اقتصاد ایران، جهالت مدیران رانتی و کوته‌بین است / مدیران سازمان برنامه و بودجه فارغ التحصیل دانشگاه‌های درجه چندمند
در اطلاعیه‌ای اعلام شد؛
درهای اصلی بهشت زهرا(س) در شب‌های قدر باز است
دکتر حسن روحانی : جلسه با فرماندهان سپاه برای صلح و صفا بود
واکنش زاکانی به حصارکشی و تغییرات در پارک قیطریه؛ «حتما در پارک‌ها مسجد می‌سازیم،‌ مسجد خوب هم می‌سازیم»
انتقاد ناصر امانی به شهرداری تهران/ ساخت مسجد در بوستان قیطریه موجب تخریب شعائر اسلامی و بدبینی می‌شود
واکنش تند مهاجری به خبر ساخت مسجد در پارک قیطریه؛ نوعی لجاجت است
پسر نتانیاهو هم از فلسطین اشغالی مهاجرت کرد
امان‌الله قرائی‌مقدم:
کوچک‌شدن طبقه متوسط؛ مهم‌ترین تغییر اجتماعی سال ۱۴۰۲/ جامعه ایران دیگر یک جامعه سنتی نیست
مالیات بر ارزش افزوده رسما ۱۰ درصد شد
آیت‌الله مکارم شیرازی: حجاب از طرفی واجب است و از طرف دیگر، نباید خشونتی در کار باشد / دشمن اصرار دارد قم را آلوده کند تا بتواند نتیجه گیری کند / باید اصرار بر پاک سازی شهر داشته باشیم
سازمان بین‌المللی مهاجرت: «ایرانیان در فهرست بالاترین میزان مهاجرت غیرقانونی برای ورود به بریتانیا»
حکایت کیسه بادام و راهی که به جماران ختم می‌شد
با مشاهده قیمت این داروها مغزتان سوت می‌کشد؛ از ژن درمانی و پیری زودرس تا سرطان چشم
گزارش آیت الله ایازی درباره انجمن مباحثات قرآنی ۸ فروردین
نرخ جریمه در تخلفات حادثه‌ساز ۵ برابر شد
حجت الاسلام والمسلمین مجید انصاری:
کشور ما توان بزرگی دارد؛ چرا باید شرایط طوری باشد که نخبگان ما به فکر مهاجرت باشند؟/ تریبون‌های نماز جمعه به دنبال دامن زدن به خشم و کینه نباشند/ سه انتخابات اخیر نشان داد در لبه خطر ناامیدی و واگرایی اجتماعی هستیم
یادداشتی از: حجت الاسلام والمسلمین هادی سروش
تحریف در "برخوردِمومنانه"
روایت محمدجواد ظریف از آغاز روند آستانه درباره سوریه/ از دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی دستور دادند دکتر دهقان در نشست ها با روسیه و ترکیه شرکت نکند/ بخش نظامی ما از ابتکاری که ایران آغاز کرد، کنار گذاشته شد
امام(ره) چگونه از بزرگان استقبال می‌کردند؟
یادداشتی از: محمد مهاجری
آقای حداد! نقل چنار و پاجوش نیست

آرشیو همه مطالب


 
پربازديدها 
سردار مصطفی مولوی: آقا مهدی باکری و شهید کاظمی همیشه در خط مقدم می‌جنگیدند/ مهدی هیچ‌گاه اجازه نمی‌داد خاکریز جبهه به مسائل سیاسی آلوده شود/ لیدر جریان خالص‌سازی همه توان‌ش را برای تضعیف آقا مهدی به کار گرفت
باهتمام مهندس سعید رحیمی
امام خمینی (ره): من نگران اسلام هستم
با سخنرانی یادگار امام؛
مراسم تحویل سال نو در حرم امام خمینی(ره) برگزار می‌شود
دعاهای بعد از نمازهای واجب در ماه مبارک رمضان
واکنش علم الهدی به شرکت نکردن اکثریت در انتخابات: مراد از اکثریت، اکثریت متدین است نه اکثریت متمرد
اختصاصی:
خدیجه الکبری سلام الله علیها "پوستری آیینی از خانم شیرین نوشیروان"
پیام نوروزی مقام معظم رهبری به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳
در سخنرانی نوروزی ۱۴۰۳؛
رهبر معظم انقلاب: در گذشته کسانی بودند که از امکانات دولتی سوء استفاده کردند/ نباید اختلاف سلیقه و اختلاف سیاسی موجب نفرت پراکنی شود/ روز به روز جبهه مقاومت در غرب آسیا باید تقویت شود/ برای موفقیت از مشارکت مردم به معنای واقعی کلمه استفاده شود
مراسم آغاز سال 1403 در حرم مطهر امام خمینی(س)؛
سید حسن خمینی: از هرآنچه غیر خدا است، مأیوس شویم
اطلاعیه:
برگزاری مراسم تشییع و تدفین والده ی مرحومه ی اخوان تدریسی
پوستر:
برگزاری مراسم بزرگداشت مرحومه مغفوره حاجیه خانم اکرم السادات زارع (تدریسی)
اطلاعیه:
والده ی ماجده ی اخوان تدریسی دعوت حق را لبیک گفت
سردار رادان: تلخ است، اما دزدی به شغل تبدیل شده است
حجت الاسلام انصاریان : شیعه‌ای نباشید که مردم با شما از دین ببرند
گزارش تصویری:
تجلیل از هنرمند گرافیست آقای علی اکبر میرزایی در استان لرستان
بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه تهران پیرامون اخباری مبنی بر زمین‌خواری در محله ازگل: چگونه ممکن است بعد از هشدار رهبری، ائمه جمعه هنوز مشغول فعالیت‌ اقتصادی باشند؟! نهادهای نظارتی دقیقا مشغول چه فعالیتی هستند؟
پوستر:
اطلاعیه برگزاری مراسم سالروز ولادت با سعادت حضرت امام حسن (ع) در هیئت انصارالخمینی (ره)
حجت الاسلام والمسلمین فاضل میبدی:
بالای 50 درصد از مردم در انتخابات شرکت نکردند؛ این بی تفاوتی نیست، اعتراض است/ دولت و حاکمان این پیام را دریافت کنند/ اگر شورای نگهبان بخواهد با همین فرمان در انتخابات بعدی جلو برود، همدلی ایجاد نمی‌شود/ مخاطب سخنان رهبری مسئولان هستند
نامه ی رسیده
ابراز تشکر از اوژانس تهران
قائم مقام سازمان تبلیغات:
رویکرد‌های سلبی و تقابلی نه تنها در ترویج حجاب موثر نیست بلکه می‌تواند نتایج عکس داشته باشد / تبعیض اقتصادی به نارضایتی و بی‌اعتمادی مردم نسبت به نظام منجر می‌شود؛ این نارضایتی گاه به صورت بی‌حجابی و بدحجابی به عنوان نوعی اعتراض بروز پیدا می‌کند / استفاده از روش‌های قهری در برخورد با بدحجابی باعث شده تا برخی از افراد نسبت به حجاب و حکومت جمهوری اسلامی ایران دیدگاه منفی پیدا کنند


 
آمار بازديد از سايت 
تعداد بازدید امروز: 27239
تعداد بازدید دیروز: 42444
بازدید کل: 65614351
مشاهده آمار کامل
تمامي حقوق براي هيئت انصارالخميني (ره) محفوظ است.