امام خمینی (ره) والله اسلام تمامش سیاست است؛ ***** مقام معظم رهبری: به گفتار امام و کردار امام اهتمام بورزید ***** امام خمینی(ره): ان شاء الله ما اندوه دلمان را در وقت مناسب با انتقام از امریکا و آل سعود برطرف خواهیم ساخت و داغ و حسرت حلاوت این جنایت بزرگ را بر دلشان خواهیم نهاد 1367/4/29 ***** امام خمینی(رحمة الله علیه) : حکومت آل سعود، این وهابیهای پست بیخبر از خدا بسان خنجرند که همیشه از پشت در قلب مسلمانان فرو رفته‌اند 1366/5/12***** امام خمینی (ره) شهادت در راه خدا مسئله ای نیست که بشود با پیروزی در صحنه های نبرد مقایسه شود، مقام شهادت خود اوج بندگی و سیر و سلوک در عالم معنویت است ***** امام خمینی (ره): ما تابع امر خداییم، به همین دلیل طالب شهادتیم و تنها به همین دلیل است که زیر بار ذلت و بندگی غیر خدا نمی رویم ***** امام خمینی(ره) ”من برای آنکه شما جوانان شایسته ای هستید، علاقه دارم که جوانی خود را در راه خداوند و اسلام عزیز و جمهوری اسلامی صرف کنید تا سعادت هر دو جهان را دریابید.„ ***** حُسنُ الخلاقِ یُدِّرُ الرزاقَ وَ یونِسَ الرِّفاقَ؛ خوش اخلاقى روزى ها را زیاد مى کند و میان دوستان انس و الفت پدید مى آورد. «نهج الفصاحه، ح 781»***** امام خمینی(س) علم همراه تهذیبِ نفس است که انسان را به مقام انسانیت می رساند .هم در علم کوشا باشید و هم در عمل و هم در تهذیب اخلاق ***** بايد مسائل اسلامي حل بشود در اينجا و پياده بشود. بايد مستضعفين را حمايت بكنند، بايد مستضعفين تقويت بشوند حضرت امام خميني قدس سره الشريف صحیفه امام – جلد 6 – صفحه 461 ***** اهمیّت فضای مجازی به انداره ی انقلاب اسلامی است "مقام معظم رهبری" ***** آن کسی قلمش قلم انسانی است که از روی انصاف بنویسد. امام خمینی (ره) ***** همان طوري که در سابق عمل مي‌شد، روضه‌خواني بشود، مرثيه گفته بشود، شعر و نثر در فضايل اهل بيت و در مصائب آنها گفته بشود. حضرت امام خميني قدس سره الشريف صحيفه امام – جلد 15 – ص 332 ***** نگذاريد پيشكسوتان شهادت و خون در پيچ و خم زندگي روزمره خود به فراموشي سپرده شوند. حضرت امام خميني قدس سره الشريف صحيفه امام، ج 21، ص 93 ***** من در ميان شما باشم و يا نباشم، به همه شما وصيت و سفارش مي‌کنم که نگذاريد انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بيفتد. حضرت امام خميني قدس سره الشريف صحيفه امام، ج 21، ص 93 ***** پيامبر اسلام نيازي به مساجد اشرافي و مناره‌هاي تزئيناتي ندارد. پيامبر اسلام دنبال مجد و عظمت پيروان خود بوده است که متأسفانه با سياست‌هاي غلط حاکمان دست‌نشانده به خاک مذلت نشسته‌اند. حضرت امام خميني قدس سره الشريف صحيفه امام، ج 21، ص 80 ***** پيغمبر اسلام تمام عمرش در امور سياسي بود، تمام عمرش را صرف كرد در سياست اسلامي، و حكومت اسلامي تشكيل داد. حضرت امام خميني قدس سره الشريف صحيفه امام، ج 15، ص 11 ***** امام به همه فهماند که انسان کامل شدن، علی وار زیستن و تا نزدیکی مرزهای عصمت پیش رفتن افسانه نیست. مقام معظم رهبری ***** راه ما راه امام خمینی است و در این راه با همه قدرت و قاطعیت خود حرکت خواهیم کرد. مقام معظم رهبری


 

 

 

تاريخ انتشار: 17 اسفند 1397 ساعت 19:48:34
امام جمعه موقت اصفهان:
می‌گویند ماشین حریم خصوصی است که سر زن در آن برهنه باشد؛ غلط کردید که حریم خصوصی است / غلط کرد هرکس گفت در برابر حجاب مسئول نیستیم؛ کور بودید ندیدید در قرآن به امر به معروف تاکید شده / دانشگاه ها باید به دختران محجبه نمره بدهند و آنها را تشویق کنند

امام جمعه موقت اصفهان گفت: کشور برای فرهنگ و حجاب متولی ندارد که این یک نقص بزرگ است، نباید در خصوص امر به معروف بی تفاوت باشیم، غلط کرد هرکس گفت در برابر حجاب مسئول نیستیم.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام محمدتقی رهبر در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه اصفهان، اظهار کرد: ماه رجب از آغاز تا انتها ماه بزرگی است و میلاد امام باقر(ع) و امام علی(ع) در این ماه قرار دارد.

وی با بیان اینکه اعتقاد دارم، سال آینده باید سال مدیریت علوی باشد، افزود: در این هفته سالروز تشکیل کانون های فرهنگی مساجد است، مسجدها باید کانون فرهنگ و فرهنگ سازی باشد، در مساحد باید احکام، قرآن، صحیفه و نهج البلاغه اشائه داده شود و مساجد باید کانون مقاومت در مقابل جنگ فرهنگی باشد.

امام جمعه موقت اصفهان به روز جهانی زن اشاره کرد و ادامه داد: امروز روز جهانی زن است، زن در دنیای غرب برده ذلیل شهوات مرد است، این در حالی است که زن در اسلام فضیلت دارد، کرامتی که زن، مادر و دختر در اسلام دارد هیچ کجا نیست، متاسفانه از زمانی که راه ننگین غرب به کشور ما گشوده شد وضعیت زنان آن طور که قبل از انقلاب دیدید شد، امروز در جامعه اندکی رفتارهای زننده دیده می شود، مثل بد لباس پوشیدن و یا بی حجابی، فرهنگ و حجاب در کشور متولی ندارد و این یک نقص بزرگ است.

رهبر با اشاره به اینکه من به حجاب در فیلم ها و گفت و گوی های تلویزیونی ایراد دارم، خطاب به آنهایی که می‌گویند ماشین حریم خصوصی است، گفت: غلط کردید که ماشین حریم خصوصی است چه کسی گفته ماشین حریم خصوصی است که سر زن در آن برهنه باشد.

وی خطاب به کسانی که می‌گویند امر به معروف فایده‌ای ندارد، تاکید کرد: نباید در خصوص امر به معروف بی تفاوت باشیم، غلط کرد هرکس گفت در برابر حجاب مسئول نیستیم، کور بودید ندیدید در قرآن به امر به معروف تاکید شده است.

امام جمعه موقت اصفهان ادامه داد: نیروی انتظامی و ارشاد و ... مسئولیت دارند، یک هزار و ۵۰۰ محجبه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان وجود دارد، مدیران دانشگاهی باید به دختران محجبه نمره بدهید و دانشجویان با حجاب، چه پسر و چه دختر را تشویق کنید.

رهبر با اشاره به سالروز تشکیل بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: ما وام دار شهدا هستیم، خاک شهدا تبرک است. در همین جا لازم است که رهنمودهای رهبری در گام دوم را مدنظر قرار دهیم. هر مسئولی باید یک نسخه از این رهنمود را داشته باشد.

وی اظهار کرد: آمریکا شکست خورده است و این صداها صدای زوزه آنها است، سبک زندگی اسلامی و مسائل دیگر باید جدی گرفته شود، کشور باید از دست لوایح که لوایح معاهدات بین المللی اسارت بار است رهایی پیدا کند چراکه این لوایح چیزی جز اسارت برای کشور ندارد. مسئولان به توانمندی کشورو ملت شجاع تکیه کنید این ملت الگوی دنیا است، حرکت های خوبی در کشور خواهد بود و آینده بهتر خواهیم داشت.

امام جمعه موقت اصفهان در خصوص نگاه اقتصادی مردم و و نگاه اقتصادی دولت در زمان‌های نامناسب اقتصادی به خطابه‌های امام صادق(ع) و امام علی (ع) اشاره کرد و گفت: در زمان متفقین در ایران ۱۰ میلیون نفر از گرسنگی مردند. در حال حاضر یک جنگ و بحران است و باید انسان در این شرایط مرز دین را پشت پا نگذارد. متاسفانه در این اوضاع چقدر انبار احتکار پیدا می شود، اینها چیزهایی است که آنهایی که مسلمان هستند چنین نمی کنند و باید به آنهایی که چنین می‌کنند سخنان حضرت علی(ع) و امام صادق(ع) را بازگو کرد.

رهبر با اشاره به اینکه مردم باید بدانند که در ایران همه چیز وجود دارد، گفت: آنچه مهم است استفاده درست و مصرف درست است. بیت المال برای ملت است، نه قانون های آبکی بلکه آنچه شرع و عقل و نیاز ایجاب می‌کند در صرف بیت المال و رفع حوائج مردم، بهداشت، آموزش و ... باید رعایت شود و سو استفاده نشود، پس می‌توانیم مشکلات را پشت سر گذاریم.

وی خطاب به مجلس و دولت گفت: بودجه ها درست تنظیم و بررسی شود و با وسواس باید به آن نگاه شود. امروز به این منطق علی (ع) نیاز داریم چراکه برای دین باید دغدغه داشت.





  تعداد بازديدها: 1865


 
نظرات خوانندگان:
 

نظرات حاوي توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمي‌شود.

نام:
پست الکترونيک:
متن پيام:


 
آخرين اخبار و مطالب 
ارتش اسرائیل یک مقام ارشد حزب الله را ترور کرد
پیام تسلیت سید حسن خمینی به محسن مهرعلیزاده
واکنش نخست‌وزیر مالزی به پاسخ ایران به اسرائیل
مقام سابق امنیتی ترکیه: خسارت پاسخ نظامی ایران سنگین بود
یادداشتی از: محسن هاشمی رفسنجانی
واکنش محسن هاشمی به جنجال کاظم صدیقی، پناهیان و زاکانی: هواداران تفسیر قدرت محور از اسلام ۱۰ درصد جامعه را تشکیل می‌دهند
وزیر دفاع پاکستان: پاسخ به تجاوزهای اسرائیل حق مشروع ایران است
اعزام ۸۷ هزار زائر در عملیات حج تمتع/ ۱۸ فرودگاه معین حج هستند
بعد از انقلاب، یک میلیون هکتار از جنگلهای کشور نابود شده است
اردن کمک به صهیونیست‌‌ها را تائید کرد
جلسه نماینده اسرائیل با منافقین درپی حمله ایران
جزئیات اعزام حج عمره از ۳ اردیبهشت
۱۲ سوال جدی درباره پرونده حجت الاسلام کاظم صدیقی
این که در زندگی مردم چه رخ خواهد داد برای دولت اهمیت ندارد
علیرضابیگی: گوشت کیلویی ۷۰۰ هزار تومان قابل انکار است؟
گزیده ی یادداشتی از حاج حسن وفایی
خرمشهر تا باران پهپاد و موشکی
یونیسف: غزه خطرناک‌ترین مکان برای کودکان است
براساس آمار تورم مسکن از بهار 1400 تا بهار 1402؛
جهش 2 ساله قیمت مسکن؛ آمارهای استانی چه می‌گوید؟
یادداشت:
تنها راه تامین ثبات در منطقه
نگاه دولت های عربی به درگیری ایران و اسراییل
7 نکته درباره حمله تلافی جویانه ایران و احتمالات بعدی
نتیجه جنگ احتمالی ایران و اسرائیل چه خواهد بود؟
یادداشتی از: روزبه علمداری
سخنی با مدعی العموم

آرشیو همه مطالب


 
پربازديدها 
اطلاعیه ی تشییع ، تدفین و بزرگداشت:
قاری ممتاز قرآن و جانباز سرافراز ، حاج ولی پوراحمدی آسمانی شد
در دیدار مسئولان نظام و سفرای کشورهای اسلامی؛
رهبر انقلاب: در قضیه فلسطین، دولتهای اسلامی به وظائفشان عمل نمی‌کنند؛ بعضی از آنها به رژیم کمک هم می‌کنند/ اگر همه‌پرسی کنند در کشورهای اسلامی، بدون تردید همه نظر می‌دهند به اینکه دولتهایشان بایستی با رژیم صهیونیستی قطع رابطه کنند
خبر مهم پلیس راهور؛ جرائم رانندگی تا ۵۰۰ برابر افزایش پیدا می‌کند
مبلغ فطریه ۱۴۰۳ از سوی دفتر رهبر انقلاب اعلام شد
اختصاصی:
عید سعید فطر پوستری آیینی از آقای علی اکبر میرزایی
تصاویری از مراسم تشییع شهید حاج ولی پوراحمدی
سید حسن نصرالله در مراسم سردار شهید زاهدی:
آمریکا و اسراییل دریافته‌اند که واکنش ایران در راه است/ آشفتگی صهیونیست‌ها ۶ ماه پس از جنگ/سرنگونی پهپاد هرمس نشانه توانمندی پدافندی مقاومت لبنان است
گزیده ی یادداشتی از: حاج حسن وفایی
حجت الاسلام حسن روحانی اولین بار از عنوان امام خمینی استفاده کرد
دیدار رمضانی دانشجویان با رهبر معظم انقلاب اسلامی
توصیه‌ مهم استاد فاطمی‌نیا برای روزهای پایانی ماه مبارک رمضان
اطلاعیه ی موسسه خیریه ملائک، در مورد دریافت صدقات و فطریه
ارتش اسرائیل مسئولیت ترور فرزندان اسماعیل هنیه را بر عهده گرفت
عکس دیده نشده از شهید زاهدی در کنار شهیدان سلیمانی و مغنیه
یادداشتی از: عبدالحسین رحیم زاده
دمی با قرآن برای علت یابی مشکلات و معضلات
جزئیات برگزاری نماز عید سعید فطر به امامت مقام معظم رهبری
در مصلای امام خمینی (ره)
متن خطبه‌های نماز عید فطر توسط مقام معظم رهبری
پلیس: طرح عفاف و حجاب از شنبه (26 فروردین) با جدیت بیشتر اجرا می شود
حامی لایحه عفاف و حجاب: فردی که قانون حجاب را رعایت نکند، از سفر خارجی محروم می شود
یادداشتی از: حجت الاسلام و المسلمین مرتضی اشراقی
۹ مبنای فقهی برای اثبات اول ماه قمری
یادداشتی از: آقای میکائیل جواهری
آیا باز چیزی هست و آیا چیز دیگری می‌خواهید؟!


 
آمار بازديد از سايت 
تعداد بازدید امروز: 2457
تعداد بازدید دیروز: 37776
بازدید کل: 66486899
مشاهده آمار کامل
تمامي حقوق براي هيئت انصارالخميني (ره) محفوظ است.