امام خمینی (ره) والله اسلام تمامش سیاست است؛ ***** مقام معظم رهبری: به گفتار امام و کردار امام اهتمام بورزید ***** امام خمینی(ره): ان شاء الله ما اندوه دلمان را در وقت مناسب با انتقام از امریکا و آل سعود برطرف خواهیم ساخت و داغ و حسرت حلاوت این جنایت بزرگ را بر دلشان خواهیم نهاد 1367/4/29 ***** امام خمینی(رحمة الله علیه) : حکومت آل سعود، این وهابیهای پست بیخبر از خدا بسان خنجرند که همیشه از پشت در قلب مسلمانان فرو رفته‌اند 1366/5/12***** امام خمینی (ره) شهادت در راه خدا مسئله ای نیست که بشود با پیروزی در صحنه های نبرد مقایسه شود، مقام شهادت خود اوج بندگی و سیر و سلوک در عالم معنویت است ***** امام خمینی (ره): ما تابع امر خداییم، به همین دلیل طالب شهادتیم و تنها به همین دلیل است که زیر بار ذلت و بندگی غیر خدا نمی رویم ***** امام خمینی(ره) ”من برای آنکه شما جوانان شایسته ای هستید، علاقه دارم که جوانی خود را در راه خداوند و اسلام عزیز و جمهوری اسلامی صرف کنید تا سعادت هر دو جهان را دریابید.„ ***** حُسنُ الخلاقِ یُدِّرُ الرزاقَ وَ یونِسَ الرِّفاقَ؛ خوش اخلاقى روزى ها را زیاد مى کند و میان دوستان انس و الفت پدید مى آورد. «نهج الفصاحه، ح 781»***** امام خمینی(س) علم همراه تهذیبِ نفس است که انسان را به مقام انسانیت می رساند .هم در علم کوشا باشید و هم در عمل و هم در تهذیب اخلاق ***** بايد مسائل اسلامي حل بشود در اينجا و پياده بشود. بايد مستضعفين را حمايت بكنند، بايد مستضعفين تقويت بشوند حضرت امام خميني قدس سره الشريف صحیفه امام – جلد 6 – صفحه 461 ***** اهمیّت فضای مجازی به انداره ی انقلاب اسلامی است "مقام معظم رهبری" ***** آن کسی قلمش قلم انسانی است که از روی انصاف بنویسد. امام خمینی (ره) ***** همان طوري که در سابق عمل مي‌شد، روضه‌خواني بشود، مرثيه گفته بشود، شعر و نثر در فضايل اهل بيت و در مصائب آنها گفته بشود. حضرت امام خميني قدس سره الشريف صحيفه امام – جلد 15 – ص 332 ***** نگذاريد پيشكسوتان شهادت و خون در پيچ و خم زندگي روزمره خود به فراموشي سپرده شوند. حضرت امام خميني قدس سره الشريف صحيفه امام، ج 21، ص 93 ***** من در ميان شما باشم و يا نباشم، به همه شما وصيت و سفارش مي‌کنم که نگذاريد انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بيفتد. حضرت امام خميني قدس سره الشريف صحيفه امام، ج 21، ص 93 ***** پيامبر اسلام نيازي به مساجد اشرافي و مناره‌هاي تزئيناتي ندارد. پيامبر اسلام دنبال مجد و عظمت پيروان خود بوده است که متأسفانه با سياست‌هاي غلط حاکمان دست‌نشانده به خاک مذلت نشسته‌اند. حضرت امام خميني قدس سره الشريف صحيفه امام، ج 21، ص 80 ***** پيغمبر اسلام تمام عمرش در امور سياسي بود، تمام عمرش را صرف كرد در سياست اسلامي، و حكومت اسلامي تشكيل داد. حضرت امام خميني قدس سره الشريف صحيفه امام، ج 15، ص 11 ***** امام به همه فهماند که انسان کامل شدن، علی وار زیستن و تا نزدیکی مرزهای عصمت پیش رفتن افسانه نیست. مقام معظم رهبری ***** راه ما راه امام خمینی است و در این راه با همه قدرت و قاطعیت خود حرکت خواهیم کرد. مقام معظم رهبری


 

 

 

تاريخ انتشار: 08 شهريور 1395 ساعت 11:35:35
امضاهای طلایی فساد آفرین است | عده‌ای با پول بیت‌المال به امید ملت لطمه می‌زنند
روحانی: قبل از بگیر و ببند،مبانی فساد را از بین ببریم

رییس‌جمهور گفت: سیستم اداری ما محصول محور نیست بلکه ساعت محور است.
حجت الاسلام حسن روحانی در مراسم اختتاميه جشنواره شهيد رجايي که در سالن اجلاس سران برگزار شد گفت: یافتن شخصیت‌هایی همچون شهید رجایی و باهنر در طول تاریخ شاید آسان نباشد، نحوه رفتار و برخورد شهید رجایی قبل و پس از انقلاب و در زمانی که نخست وزیر و رئیس جمهور بود به جهت تواضع ادب و اخلاص روبه فزونی بود البته همین ویژگی‌های عالیه را شهید باهنر نیز داشت.

وی افزود: اگر الگوی همه مسئولین و کارمندان دستگاه‌های اجرایی شهید رجایی و باهنر باشند، بی‌تردید به نقطه مطلوبی که مورد نظرمان است، دست می‌یابیم.

اهم سخنان رییس دولت به نقل از خبرگزاری ها به شرح زیر است:
*اگر الگوی همه مسئولان و دستگاههای اجرایی شهیدان رجایی و باهنر باشد بی تردید به نقطه مطلوب دست می‌یابیم.

*رفتار، اخلاق تواضع ما در برابر مراجعه کننده بسیار حائز اهمیت است باید باور داشته باشیم که مردمی که به ما مراجعه می‌کنند ولی نعمت ما هستند در غیر اینصورت وضعیت اداری سامان نخواهد یافت. باید به عنوان ادای وظیفه مردم را مورد احترام قرار داد چه بسا ممکن است مراجع کننده در برابر خدا جایگاه بالاتری نسبت به ما داشته باشد.

*سیستم اداری کشور را نیازمند ساماندهی و چابک سازی است. باید زواید سیستم اداری را شناسایی کنیم و مردم را پای میزهای مختلف نفرستیم.

*سیستم اداری ما محصول محور نیست بلکه ساعت محور است. آیا واقعا پرکردن ساعت به معنای ارائه خدمت است یا محصول کار نشان می دهد که کار چقدر دقیق انجام شده است؟

* در طول زندگی خصوصا پست‌هایی که در طول خدمت در اختیار ما قرار می‌گیرد باید به عنوان آزمایش الهی به آن نگریسته شود . باید بدانیم همه ما مورد آزمایش حق قرار خواهیم گرفت، تصور می‌کنید گفتار، اظهار، ایمان و کلام زیبا مورد آزمایش عملی قرار نمی‌گیرد.

* هر کسی که به گذشته و نهادی تعلق دارد و تعلق به دستگاه خاص از نظر نظام اداری طبیعی است. تخصص و تعهد ویژه در بخش خاص ما را نسبت به آن نهاد وابسته می‌کند اما وابستگی به ارگان خاص بدان معنا نیست که بخش همسایه یا رقیب را در همکاری تضعیف کنیم ممکن است، دو نهاد کار مشابهی انجام دهند اما نباید وظایف ما را از انصاف دور کند، گاهی امکاناتی باید به دستگاهی ارائه شود این موضوع مشکلی ندارد اما پیش از این باید به تصمیم منصفانه عمل کرد و قبل از قضاوت دولت و مجلس باید در برابر قانون تسلیم بود.

*تعصب بخشی نباید موجب دوری از انصاف باشد.اجرای قانون، همکاری و هم افزایی لازمه خدمت به مردم است

*تلاش دولت، تصمیم گیری خردمندانه بر مبنای ارزشها و منافع ملی است

*اینکه تصمیمات دولت تا این حد مورد بحث عمومی و رسانه هاست، سنت حسنه ای است که باید به سایر قوا و نهادها تعمیم یابد

*نقد باید منصفانه و توام با ارائه راه حل باشد. دستگاه بی رقیب ناکارامد می شود؛ انحصار مشکل آفرین است.امضاهای طلایی فساد آفرین است

*اگر دولت کاری جز برجام و یا طرح تحول سلامت نکرده بود، برای دستاورد سه ساله کافی بود.

*کفران نعمت و نادیده گرفت تلاش خدمتگزاران موجب خسارت به مردم است.

*آرامش بازار و رفع تنش های اقتصادی دستاورد بزرگ دولت است.

*از کارمندان دولت قدردانی و دست کارگران و کشاورزان را می بوسم

* انحصار مشکل‌آفرین است و باید بتوانیم یک رقابت صحیح درست کنیم. باید کاری کنیم که طرف حس نکند منحصرا آن امکان در اختیار اوست.

* امضای طلایی درست نکنیم که این امضا فسادآفرین و مشکل‌آفرین است.

* اگر می‌خواهیم با فساد مبارزه کنیم، بدانیم با بگیر و ببند و یا این را بگیر و آن را بگیر فساد درست نمی‌شود، یا اینکه اگر کسی حقوق غیرعادلانه‌ای گرفته، بیاییم دادگاهی درست کنیم و چوبی و شلاقی بیاوریم تا درست شود، خیر؛ نه اینها نیست. باید به ریشه‌ها بپردازیم، دولت به ریشه‌ها می‌پردازد.

* دولت می‌گوید دستگاه‌های نظارت باید دقیق نظارت می‌کردند و باید نظارت داشته باشند. دولت می‌خواهد با ذی‌نفعان برخورد کند. این مشکل، مشکل یک قوه یا دو قوه نیست، مشکل سراسری است.

* تا در کشور ما قوانین شفاف نیست، تا پرداخت‌ها و درآمدها شفاف نیست،‌ تا در کشور بخش‌های خصولتی وجود دارد، بدانید فساد هم وجود دارد. باید سیستم را از بنیان اصلاح کنیم.

* برجام یعنی اینکه قدرت سیاسی را به رخ دنیا کشیدیم.

*چرا برخی به امید مردم لطمه می‌زنند، با روزنامه و خبرگزاری که در اختیارشان است به امید مردم لطمه می‌زنند.

*خدمت مقام معظم رهبری که بودیم ایشان بر امید و اعتماد مردم به عنوان دو اصل مهم تاکید کردند و باید به این مطالبه ایشان توجه جدی داشته باشیم.

*کشور برای همه است و برای جناح خاصی نیست. چطور رسانه‌ها و تبلیغات واقعیت‌ها را برای مردم تبیین نمی‌کنند.

* برای مسکن اولی‌ها خبری را اعلام می‌کنم. برای اولین بار سود تسیهلات ما امروز یک رقمی اعلام می‌شود. در حال حاضر نرخ سود برای وام مسکن اولی‌ها 11 درصد است، اما با کاهش این سود برای مواردی که وام گرفته می‌شود، در زمینه بافت‌های فرسوده این رقم سود تسهیلات به 8 درصد می‌رسد و برای غیر بافت‌‌های فرسوده هم 9.5 درصد می‌شود.

منبع: ایسنا





  تعداد بازديدها: 1635


 
نظرات خوانندگان:
 

نظرات حاوي توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمي‌شود.

نام:
پست الکترونيک:
متن پيام:


 
آخرين اخبار و مطالب 
پزشکیان : امروز در مجلس اولویت عده‌ای موضوع حجاب است/ این موضوع با زور و گشت ارشاد نتیجه‌ عکس خواهد داد
واکنش ایران به بیانیه کویت و اردن در خصوص میدان آرش
سلبریتی‌ها و سندروم فتوشاپ سازی/ در حاشیۀ بیماری ترانه علیدوستی
در مراسم رونمایی از کتاب «چالش‌های تاریخی»؛
مرتضی اشراقی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود/ شاخص و ملاک حقیقت اندیشه حضرت امام، رهبر معظم انقلاب هستند/ یکی از وظایف مهم مورخ، جهاد تببین است/ امروز مردم غزه تاریخ ساز یک حماسه عظیم هستند
با دعوت از وزرای اقتصاد و صمت به مناظره تاکید شد؛
فرشاد مومنی: به سوی روند قهقرایی گسترش فقر و عقب ماندگی حرکت می کنیم/ راحت می گویند نقشی در افزایش نرخ ارز نداریم! / وزیر مسئول تولید، می گوید آنقدر واردات کرده ایم که گلوگاه های گمرکی بند آمده! با عنوان «اصلاحات پارامتریک» از جیب حقوق بگیران سرقت می کنند
به مناسبت اولین روز از هفته کار و کارگر
بیانات مقام معظم رهبری در دیدار کارگران
سرو قلیان اکسیژن و جوانانی که موش آزمایشگاهی شده‌اند
به بهانه ی چهلمین سالگرد شهادت
مثنوی " علمدار بسيج " در وصف شهيد بزرگوار احمد دلاكه (دالکه) سروده ی علی اکبر پورسلطان (مهاجر)
یادداشتی از: آقای میکائیل جواهری
نماز را در هر حال و حالتی بجا آوریم
گزارش تصویری:
بمناسبت 5 اردیبهشت، چهلمین سالگرد شهادت یار دیرین، شهید والامقام احمد دالکه
یادداشت:
ملت که نباید همیشه در شعب ابی طالب زندگی کنند
حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ حسین انصاریان‌:
نمازهای جماعت الان در کشور ما ورشکسته است
یادداشتی از: حجه الاسلام هادی سروش
چه کسانی نهی از منکر را از حریم «منطق و عقل» دور کردند؟!
آمار تکان دهنده از 200 روز جنگ و نسل‌کشی در نوار غزه
یادداشتی از: حجت الاسلام عبدالرحیم اباذری
به مناسبت دهمین سالگرد درگذشت آیت الله ملکوتی/منادی شفاف سازی در تولیت
یادداشت:
آمریکا و نکبت وابستگی به صهیونیسم
روایت عباس عبدی از بازدیدش از مسجد پارک قیطریه : مسجد را در تقابل با نهادهای دیگر قرار دادن، اعتبار نهاد دین را افزایش نمی‌دهد
گزارشی از خانم یاسمین طالقانی:
سکوت رئیسی و احمدی‌نژاد!
سالار عقیلی: وظیفه ماست که جوانان را با ادبیات کهن آشتی دهیم
خانه به دوشی اکثریت مردم ایران!

آرشیو همه مطالب


 
پربازديدها 
پیام تسلیت سید حسن خمینی به محسن مهرعلیزاده
ارتش اسرائیل یک مقام ارشد حزب الله را ترور کرد
جزئیات اعزام حج عمره از ۳ اردیبهشت
اعزام ۸۷ هزار زائر در عملیات حج تمتع/ ۱۸ فرودگاه معین حج هستند
پیام تبریک رهبر معظم انقلاب اسلامی به قهرمانان کشتی آزاد و فرنگی به مناسبت قهرمانی در آسیا
سید حسن خمینی: قهرمانی تیم‌های ملی کشتی آزاد و کشتی فرنگی کشورمان در آسیا موجب افتخار و خوشحالی همه ایرانیان ورزش دوست است
پرتویی از کلام امام (ره)
نقشه استعمار، ایجاد اسرائیل بزرگ
۱۲ سوال جدی درباره پرونده حجت الاسلام کاظم صدیقی
وزیر دفاع پاکستان: پاسخ به تجاوزهای اسرائیل حق مشروع ایران است
واکنش نخست‌وزیر مالزی به پاسخ ایران به اسرائیل
مقام سابق امنیتی ترکیه: خسارت پاسخ نظامی ایران سنگین بود
یادداشتی از: محسن هاشمی رفسنجانی
واکنش محسن هاشمی به جنجال کاظم صدیقی، پناهیان و زاکانی: هواداران تفسیر قدرت محور از اسلام ۱۰ درصد جامعه را تشکیل می‌دهند
جایزه خوش خدمتی پادشاه اردن
جلسه نماینده اسرائیل با منافقین درپی حمله ایران
اردن کمک به صهیونیست‌‌ها را تائید کرد
پناهیان: مساله حجاب با ساخت ۲ تا سریال قابل حل است/ باید نیروهایمان را برای پولدار شدن تربیت کنیم/ حق نداریم از نظر اقتصادی گدا باشیم
وزیر صمت: به حدی خودرو وارد شده که در بنادر جا نداریم
این که در زندگی مردم چه رخ خواهد داد برای دولت اهمیت ندارد
علیرضابیگی: گوشت کیلویی ۷۰۰ هزار تومان قابل انکار است؟
بایدن: اگر ایران حملاتش علیه اسرائیل را گسترش دهد، آمریکا نیز وارد این درگیری خواهد شد
مجلس نمایندگان آمریکا تدابیر ضدایرانی بیشتری را تصویب کرد


 
آمار بازديد از سايت 
تعداد بازدید امروز: 5449
تعداد بازدید دیروز: 58465
بازدید کل: 66819367
مشاهده آمار کامل
تمامي حقوق براي هيئت انصارالخميني (ره) محفوظ است.