امام خمینی (ره) والله اسلام تمامش سیاست است؛ ***** مقام معظم رهبری: به گفتار امام و کردار امام اهتمام بورزید ***** امام خمینی(ره): ان شاء الله ما اندوه دلمان را در وقت مناسب با انتقام از امریکا و آل سعود برطرف خواهیم ساخت و داغ و حسرت حلاوت این جنایت بزرگ را بر دلشان خواهیم نهاد 1367/4/29 ***** امام خمینی(رحمة الله علیه) : حکومت آل سعود، این وهابیهای پست بیخبر از خدا بسان خنجرند که همیشه از پشت در قلب مسلمانان فرو رفته‌اند 1366/5/12***** امام خمینی (ره) شهادت در راه خدا مسئله ای نیست که بشود با پیروزی در صحنه های نبرد مقایسه شود، مقام شهادت خود اوج بندگی و سیر و سلوک در عالم معنویت است ***** امام خمینی (ره): ما تابع امر خداییم، به همین دلیل طالب شهادتیم و تنها به همین دلیل است که زیر بار ذلت و بندگی غیر خدا نمی رویم ***** امام خمینی(ره) ”من برای آنکه شما جوانان شایسته ای هستید، علاقه دارم که جوانی خود را در راه خداوند و اسلام عزیز و جمهوری اسلامی صرف کنید تا سعادت هر دو جهان را دریابید.„ ***** حُسنُ الخلاقِ یُدِّرُ الرزاقَ وَ یونِسَ الرِّفاقَ؛ خوش اخلاقى روزى ها را زیاد مى کند و میان دوستان انس و الفت پدید مى آورد. «نهج الفصاحه، ح 781»***** امام خمینی(س) علم همراه تهذیبِ نفس است که انسان را به مقام انسانیت می رساند .هم در علم کوشا باشید و هم در عمل و هم در تهذیب اخلاق ***** بايد مسائل اسلامي حل بشود در اينجا و پياده بشود. بايد مستضعفين را حمايت بكنند، بايد مستضعفين تقويت بشوند حضرت امام خميني قدس سره الشريف صحیفه امام – جلد 6 – صفحه 461 ***** اهمیّت فضای مجازی به انداره ی انقلاب اسلامی است "مقام معظم رهبری" ***** آن کسی قلمش قلم انسانی است که از روی انصاف بنویسد. امام خمینی (ره) ***** همان طوري که در سابق عمل مي‌شد، روضه‌خواني بشود، مرثيه گفته بشود، شعر و نثر در فضايل اهل بيت و در مصائب آنها گفته بشود. حضرت امام خميني قدس سره الشريف صحيفه امام – جلد 15 – ص 332 ***** نگذاريد پيشكسوتان شهادت و خون در پيچ و خم زندگي روزمره خود به فراموشي سپرده شوند. حضرت امام خميني قدس سره الشريف صحيفه امام، ج 21، ص 93 ***** من در ميان شما باشم و يا نباشم، به همه شما وصيت و سفارش مي‌کنم که نگذاريد انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بيفتد. حضرت امام خميني قدس سره الشريف صحيفه امام، ج 21، ص 93 ***** پيامبر اسلام نيازي به مساجد اشرافي و مناره‌هاي تزئيناتي ندارد. پيامبر اسلام دنبال مجد و عظمت پيروان خود بوده است که متأسفانه با سياست‌هاي غلط حاکمان دست‌نشانده به خاک مذلت نشسته‌اند. حضرت امام خميني قدس سره الشريف صحيفه امام، ج 21، ص 80 ***** پيغمبر اسلام تمام عمرش در امور سياسي بود، تمام عمرش را صرف كرد در سياست اسلامي، و حكومت اسلامي تشكيل داد. حضرت امام خميني قدس سره الشريف صحيفه امام، ج 15، ص 11 ***** امام به همه فهماند که انسان کامل شدن، علی وار زیستن و تا نزدیکی مرزهای عصمت پیش رفتن افسانه نیست. مقام معظم رهبری ***** راه ما راه امام خمینی است و در این راه با همه قدرت و قاطعیت خود حرکت خواهیم کرد. مقام معظم رهبری


 

 

 

تاريخ انتشار: 05 شهريور 1395 ساعت 16:16:38
مجید انصاری: تلاش عده ای برای تبرئه منافقین، ناکام می ماند/ نباید بگذاریم افتخارات ملی در دعواهای کودکانه سیاسی گم شود

معاون حقوقی رئیس جمهور با بیان این که دشمنان امروز و در پی ناکامی 37 ساله، با حربه ای جدید به مقابله با نظام آمده اند و تلاش های تازه ای را آغاز کرده اند، گفت: حالا عده ای با همدستی نظام استکبار و در پیوند با ارتجاع و نفاق، درصدد تبرئه منافقین برآمده اند که در این راه ناکام بوده و موفق نخواهند شد.

به گزارش جماران، حجت الاسلام و المسلمین مجید انصاری عصر پنجشنبه در جریان سفر به شهرستان ورامین و در  جلسه شورای اداری شهرستان قرچک اظهارداشت: سابقه جنایات  و اقدامات تروریستی منافقین و همکاری آنان با رژیم صدام در حمله به ایران اسلامی هیچگاه از حافظه تاریخی ملت ایران پاک نمی شود و فراموش شدنی نیست. منافقین در دستگاه استخبارات صدام و شکنجه گاههای رژیم بعثی نقش همدست و مترجم را در شکنجه اسرای ایرانی ایفا می کردند و حالا عده ای با همدستی نظام استکبار و در پیوند با ارتجاع و نفاق، درصدد تبرئه آنان برآمده اند که در این راه ناکام بوده و موفق نخواهند شد.

وی با بیان این که برای دفاع از نظام و کشور،  بهترین راه هماهنگ کردن تلاش ها متناسب با نوع حمله دشمن است، گفت: دشمنان امروز در قالب انواع کارشکنی ها  تلاش دارند در تبلیغاتی گسترده چنین القا کنند که نظام جمهوری اسلامی، کارآمد نیست.

وی ادامه داد: در چنین فضایی همه افراد و گروههای سیاسی معتقد به قانون اساسی که خواهان توفیق عملی جمهوری اسلامی ایران هستند، باید با حفظ همدلی و همبستگی ملی ، رقابت های سیاسی خود را ذیل قانون اساسی ساماندهی کنند.

معاون حقوقی رییس جمهوری، رشد و توسعه پایدار، ایجاد درآمد مکفی، رفاه و اشتغال برای همه شهروندان ، پیشرفت علمی، اقتدار امنیتی و نشاط سیاسی، برخورداری همگان از حقوق کامل شهروندی و فراگیری فضای دینی، معنوی و اسلامی در جامعه را هدف همه افراد و گروههای سیاسی داخل کشور خواند و اظهارداشت: برای دست یافتن به این خواسته ها، راهی جز همبستگی و هم افزایی همه نیروهای فعال سیاسی و اجتماعی کشور وجود ندارد.

انصاری با بیان اینکه موفقیت دولت موفقیت همگان خواهد بود، گفت: اینکه تصور شود اگر دولتی موفق شد یک حزب موفق شده و اگر دولتی شکست بخورد یک گروه شکست خورده ، تصور نادرستی است. در نظام جمهوری اسلامی، سه قوه طبق قانون اساسی زیرمجموعه و تحت نظر ولایت فقیه فعالیت می کنند. بنابراین اگر همه دستگاهها و قوای سه گانه هماهنگ و هم افزا عمل کنند، موفق خواهیم بود و در غیراین صورت همه آسیب می بینند و مهمتر اینکه  اعتماد عمومی به نظام مخدوش می شود.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار روز چهارشنبه هیات دولت با ایشان ، افزود: مقام معظم رهبری فرمودند باید از همه فرصتها بدون هیچ حاشیه و ملاحظه ای برای رفع مشکلات مردم استفاده کنیم، چرا که بالاترین تبلیغ برای دولت، اقدام و عمل است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: با افتخار می گویم در سه سال گذشته با وجود بدترین شرایط درآمدی کشور در تاریخ بعد از انقلاب به دلیل کاهش میزان صادرات و قیمت نفت، اما دولت تدبیر و امید با حمایت مردم و هدایت رهبری، تعامل سازنده با دیگر قوا و سیاست تدبیر و امید، از طریق مذاکراتی عزتمندانه و قدرتمندانه و البته سخت و دشوار، توانست سنگ بزرگی را که در مسیر پیشرفت ملت ایران انداخته بودند، از سر راه بردارد.

مجید انصاری اضافه کرد: دولت تدبیر و امید توانست همه قطعنامه های شورای حکام و شورای امنیت سازمان ملل را لغو کند و مقام معظم رهبری در دیدار روز چهارشنبه، یکبار دیگر سرداران عرصه دیپلماسی را مومن و سختکوش توصیف و عنوان کردند که مذاکره کنندگان کشورمان عزتمندانه از حقوق ملت دفاع کردند.

وی اظهارداشت: امروز جمهوری اسلامی ایران به صورت رسمی وارد باشگاه هسته ای جهان شده و این حق رسما مورد پذیرش همه جهانیان قرار گرفته است. امروز ما اگر چه از برخی بدعهدی های طرف مذاکرات شکوه داریم اما همانطور که دکتر روحانی اشاره داشتند  به برجام اعتماد داریم اما به طرف اصلی مذاکرات یعنی آمریکا اعتماد نداریم. ما  در عین حال می توانیم در تعاملات خارجی در عرصه اقتصادی و حتی هسته ای بر اساس اختیار و اراده خودمان عمل کنیم.

معاون حقوقی رییس جمهوری تصریح کرد: دولت تدبیر و امید همانطور که در مذاکرات ایستادگی و حقوق ملت را استیفا کرد ، در اجرای برجام نیز ایستاده و گام به گام حقوق ملت را پیش می برد.

انصاری خاطرنشان ساخت: در مدت سپری شده از اجرای برجام 62 هیات کارشناسی فنی و صنعتی از کشورهای مختلف به ایران سفر کرده و تفاهم نامه ها و توافقنامه های متعددی امضا شده است. در این مدت بیش از 5 میلیارد دلار سرمایه خارجی جذب شده و سرمایه داخلی نیز به جریان افتاده است.

وی با بیان اینکه حداقل یکسال زمان صرف آواربرداری از اقتصاد کشور شد، گفت: امروز تورم تک نرخی شده و به جای رکود و رشد منفی 6.8 درصدی اقتصاد، به رشد 4.4 درصدی دست یافته ایم که ان شاالله تا پایان سال به رقم 5 درصد خواهد رسید.

معاون حقوقی رییس جمهوری افزود: اگر چه با هدفگذاری سند چشم انداز20 ساله مبنی بر نرخ رشد 8 درصدی فاصله داریم، ولی به این هدف نیز دست خواهیم یافت. رسیدن به این نرخ رشد اقتصادی به معنای برداشتن سنگ از جلوی پای جوانان نیازمند اشتغال خواهد بود.

مجید انصاری ادامه داد: برای غلبه بر آمار بیکاری باید حداقل سالانه یک میلیون شغل ایجاد کنیم که این هدف نیاز به فضای آرام و روان سازی امور بانکی دارد و دولت در همین راستا تلاش کرده مشکل بدهی های دولت به بانکها و بدهی بانکها به بانک مرکزی را حل نماید.

وی با اشاره به دستیابی به خودکفایی تولید گندم بعد از 12 سال گفت: در حال حاضر با بیش از 14 میلیون تن گندم،  ذخیره این محصول در بهترین شرایط تامین مواد غذایی استراتژیک در سالهای پس از انقلاب قرار دارد. همچنین در حوزه کشاورزی اقدامات بزرگی از قبیل توسعه استفاده از روشهای نوین آبیاری و مهار آبهای مرزی انجام شده است.

معاون حقوقی ریاست جمهوری با اشاره به برخی دستاوردهای دیگر دولت در عرصه نفت، گاز، پتروشیمی و حمل و نقل اظهار داشت: مقام معظم رهبری پس از ارائه گزارش چند تن از اعضای دولت و رییس جمهوری از دستاوردهای کشور، ضمن ابراز رضایت از تلاش های انجام شده ، تاکید داشتند که این خدمات به اطلاع مردم رسانده شود چرا که دشمنان به دنبال ناامید کردن مردم هستند.

انصاری تصریح کرد: نباید بگذاریم این افتخارات ملی در دعواهای کودکانه سیاسی گم شود و فضای ناامیدی کشور را فرا بگیرد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: همه این سخنان به معنای آن نیست که در کشور مشکل نداریم اما با توجه به کارنامه درخشان دولت تدبیر و امید در سه سال گذشته و حمایت مردم و لطف خدا،  غلبه بر مشکلات دور از دسترس نیست.

معاون امور حقوقی رییس جمهوری در ابتدای این نشست ، هفته دولت و یاد شهدای انقلاب اسلامی به ویژه شهیدان رجایی و باهنر را گرامی داشت و گفت: هفته دولت فرصتی است تا خدمتگزاران مردم در قوه مجریه به بیان گزارش عملکرد و خدمات ارزنده دولت و نظام جمهوری اسلامی بپردازند.

وی افزود: دشمنان امروز و در پی ناکامی 37 ساله، با حربه ای جدید به مقابله با نظام آمده اند. امروز همان کسانی که امثال شهیدان رجایی و باهنر را به شهادت رساندند، به پشتوانه نظام استکبار و در پیوند با ارتجاع و تکفیر و نفاق، تلاشهای تازه ای را آغاز کرده اند.

انصاری اضافه کرد: سابقه جنایات و اقدامات تروریستی منافقین و همکاری آنان با رژیم صدام در حمله به ایران اسلامی هیچگاه از حافظه تاریخی ملت ایران پاک نمی شود و فراموش شدنی نیست. منافقین در دستگاه استخبارات صدام و شکنجه گاههای رژیم بعثی نقش همدست و مترجم را در شکنجه اسرای ایرانی ایفا می کردند و حالا عده ای با همدستی نظام استکبار و در پیوند با ارتجاع و نفاق، درصدد تبرئه آنان برآمده اند که در این راه ناکام بوده و موفق نخواهند شد.

افتتاح پرژه های عمرانی در قرچک و پیشوا

معاون امور حقوقی رییس جمهوری در شهرستان قرچک، بوستان خانواده روستای ولی آباد قرچک، عملیات اجرایی راه جدید دسترسی به شهرک صنعتی قرچک، مخازن زیرزمینی و هوایی ایستگاه پمپاژ شهرک صنعتی قرچک، پست برق سیار 20 کیلوولت شهرک صنعتی قرچک، کارخانه تولید حصیر پلاستیکی و پست و کانال خروجی پست برق 63 کیلوولت قرچک را افتتاح کرد.

همچنین پروژه آبیاری تحت فشار روستای چالتاسیون پیشوا با حضور معاون امور حقوقی رییس جمهوری در این شهرسان به بهره برداری رسید.

جت الاسلام والمسلمین مجید انصاری در جریان سفر به شهرستان پیشوا ضمن زیارت مرقد مطهر امامزاده جعفر بن موسی(ع)، بر مزار شهدای این شهرستان نیز حضور یافته و با تقدیم شاخه گل و قرائت فاتحه به مقام والای این شهدا ادای احترام کرد..





  تعداد بازديدها: 1933


 
نظرات خوانندگان:
 

نظرات حاوي توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمي‌شود.

نام:
پست الکترونيک:
متن پيام:


 
آخرين اخبار و مطالب 
ارتش اسرائیل یک مقام ارشد حزب الله را ترور کرد
پیام تسلیت سید حسن خمینی به محسن مهرعلیزاده
واکنش نخست‌وزیر مالزی به پاسخ ایران به اسرائیل
مقام سابق امنیتی ترکیه: خسارت پاسخ نظامی ایران سنگین بود
یادداشتی از: محسن هاشمی رفسنجانی
واکنش محسن هاشمی به جنجال کاظم صدیقی، پناهیان و زاکانی: هواداران تفسیر قدرت محور از اسلام ۱۰ درصد جامعه را تشکیل می‌دهند
وزیر دفاع پاکستان: پاسخ به تجاوزهای اسرائیل حق مشروع ایران است
اعزام ۸۷ هزار زائر در عملیات حج تمتع/ ۱۸ فرودگاه معین حج هستند
بعد از انقلاب، یک میلیون هکتار از جنگلهای کشور نابود شده است
اردن کمک به صهیونیست‌‌ها را تائید کرد
جلسه نماینده اسرائیل با منافقین درپی حمله ایران
جزئیات اعزام حج عمره از ۳ اردیبهشت
۱۲ سوال جدی درباره پرونده حجت الاسلام کاظم صدیقی
این که در زندگی مردم چه رخ خواهد داد برای دولت اهمیت ندارد
علیرضابیگی: گوشت کیلویی ۷۰۰ هزار تومان قابل انکار است؟
گزیده ی یادداشتی از حاج حسن وفایی
خرمشهر تا باران پهپاد و موشکی
یونیسف: غزه خطرناک‌ترین مکان برای کودکان است
براساس آمار تورم مسکن از بهار 1400 تا بهار 1402؛
جهش 2 ساله قیمت مسکن؛ آمارهای استانی چه می‌گوید؟
یادداشت:
تنها راه تامین ثبات در منطقه
نگاه دولت های عربی به درگیری ایران و اسراییل
7 نکته درباره حمله تلافی جویانه ایران و احتمالات بعدی
نتیجه جنگ احتمالی ایران و اسرائیل چه خواهد بود؟
یادداشتی از: روزبه علمداری
سخنی با مدعی العموم

آرشیو همه مطالب


 
پربازديدها 
اطلاعیه ی تشییع ، تدفین و بزرگداشت:
قاری ممتاز قرآن و جانباز سرافراز ، حاج ولی پوراحمدی آسمانی شد
در دیدار مسئولان نظام و سفرای کشورهای اسلامی؛
رهبر انقلاب: در قضیه فلسطین، دولتهای اسلامی به وظائفشان عمل نمی‌کنند؛ بعضی از آنها به رژیم کمک هم می‌کنند/ اگر همه‌پرسی کنند در کشورهای اسلامی، بدون تردید همه نظر می‌دهند به اینکه دولتهایشان بایستی با رژیم صهیونیستی قطع رابطه کنند
خبر مهم پلیس راهور؛ جرائم رانندگی تا ۵۰۰ برابر افزایش پیدا می‌کند
مبلغ فطریه ۱۴۰۳ از سوی دفتر رهبر انقلاب اعلام شد
اختصاصی:
عید سعید فطر پوستری آیینی از آقای علی اکبر میرزایی
سید حسن نصرالله در مراسم سردار شهید زاهدی:
آمریکا و اسراییل دریافته‌اند که واکنش ایران در راه است/ آشفتگی صهیونیست‌ها ۶ ماه پس از جنگ/سرنگونی پهپاد هرمس نشانه توانمندی پدافندی مقاومت لبنان است
تصاویری از مراسم تشییع شهید حاج ولی پوراحمدی
گزیده ی یادداشتی از: حاج حسن وفایی
حجت الاسلام حسن روحانی اولین بار از عنوان امام خمینی استفاده کرد
دیدار رمضانی دانشجویان با رهبر معظم انقلاب اسلامی
اطلاعیه ی موسسه خیریه ملائک، در مورد دریافت صدقات و فطریه
توصیه‌ مهم استاد فاطمی‌نیا برای روزهای پایانی ماه مبارک رمضان
ارتش اسرائیل مسئولیت ترور فرزندان اسماعیل هنیه را بر عهده گرفت
یادداشتی از: عبدالحسین رحیم زاده
دمی با قرآن برای علت یابی مشکلات و معضلات
در مصلای امام خمینی (ره)
متن خطبه‌های نماز عید فطر توسط مقام معظم رهبری
عکس دیده نشده از شهید زاهدی در کنار شهیدان سلیمانی و مغنیه
جزئیات برگزاری نماز عید سعید فطر به امامت مقام معظم رهبری
یادداشتی از: حجت الاسلام و المسلمین مرتضی اشراقی
۹ مبنای فقهی برای اثبات اول ماه قمری
حامی لایحه عفاف و حجاب: فردی که قانون حجاب را رعایت نکند، از سفر خارجی محروم می شود
پلیس: طرح عفاف و حجاب از شنبه (26 فروردین) با جدیت بیشتر اجرا می شود
یادداشتی از: آقای میکائیل جواهری
آیا باز چیزی هست و آیا چیز دیگری می‌خواهید؟!


 
آمار بازديد از سايت 
تعداد بازدید امروز: 6058
تعداد بازدید دیروز: 37776
بازدید کل: 66490500
مشاهده آمار کامل
تمامي حقوق براي هيئت انصارالخميني (ره) محفوظ است.